Pilaj

Alternativ til foundation

9 indlæg i dette emne

Lige om lidt skal vi 14 dage sydpå :glad

Gider ikke bruge foundation om aftenen så overvejer lidt om jeg skal investere i en solpudder eller hvad det nu hedder. Vil jo gerne have mine urenheder og andre småfejl dækket, men det skal være noget der ikke føles klistret og træls på huden når det er varmt.

Hjææælp mig piger. Hvad skal jeg købe???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige om lidt skal vi 14 dage sydpå :glad

Gider ikke bruge foundation om aftenen så overvejer lidt om jeg skal investere i en solpudder eller hvad det nu hedder. Vil jo gerne have mine urenheder og andre småfejl dækket, men det skal være noget der ikke føles klistret og træls på huden når det er varmt.

Hjææælp mig piger. Hvad skal jeg købe???

Jeg har en mineralpudder fra MAC (link) jeg er rigtig glad for, til når foundation er for meget, men jeg alligevel gerne lige vil dæmpe de røde områder :)

Jeg bruger den også til at lægge udenpå foundation for at dæmpe det skinnende, men den kan sagtens bruges direkte på huden!

:goodluck og god ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mineralpudder fra Jane Iredale er helt suveræn, og har samtidig en positiv effekt på urenheder.

I den billigere ende - men så absolut i toppen kvalitetsmæssig - er mineralpudder fra e.l.f. (eyeslipsface.dk). Lækre produkter til uhørt lave priser............ og jeg mener lave priser.

I deres sortiment findes også en mineralpudder som er direkte lavet til urenheder. Den udtørrer med naturingredienser.

Det gode ved mange mineralpudre er at de indeholder naturlig solfaktor.

Held og lykke, og rigtig god rejse

Sommerhilsen fra Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mineralpudder fra Jane Iredale er helt suveræn, og har samtidig en positiv effekt på urenheder.

I den billigere ende - men så absolut i toppen kvalitetsmæssig - er mineralpudder fra e.l.f. (eyeslipsface.dk). Lækre produkter til uhørt lave priser............ og jeg mener lave priser.

I deres sortiment findes også en mineralpudder som er direkte lavet til urenheder. Den udtørrer med naturingredienser.

Det gode ved mange mineralpudre er at de indeholder naturlig solfaktor.

Held og lykke, og rigtig god rejse

Sommerhilsen fra Gitte

Uha den netshop er farlig :whistling

Den skal helt sikkert tjekkes nærmere ud :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået anbefalet mineralpudder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en mineralpudder fra Nilens Jord og den er jeg rigtig glad for. Den er fri for alle de der ting, de kloge folk siger, man skal passe på ;)

Jeg synes den dækker godt og er "let" at have på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskinspudder er bedst til at bruge på specifikke steder i ansigtet, så som næseryg, kindben og hage. Den bruges for at give ansigtet sommerglød og har ikke nogen egentlig dækkeevne. Hvis du bruger den i hele ansigtet er jeg bange for at du kommer til at se for rød ud.

Som de andre siger, vil jeg også anbefale en mineralpudder. Den er let, men det kan være svært at finde en som dækker, som en foundation.

En af dem der ikke dækker så meget, men skulle være "helt naturlig", er den fra origins. Jeg synes den dækker for lidt og bruger istedet den fra clinique. Den er ikke helt så ren, som den fra origins, men må sige at jeg har svært ved at leve uden en god dækkende mineralfoundation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en mineralpudder fra origins og synes den dækker bedre end andre jeg har prøvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solskinspudder er bedst til at bruge på specifikke steder i ansigtet, så som næseryg, kindben og hage. Den bruges for at give ansigtet sommerglød og har ikke nogen egentlig dækkeevne. Hvis du bruger den i hele ansigtet er jeg bange for at du kommer til at se for rød ud.

Som de andre siger, vil jeg også anbefale en mineralpudder. Den er let, men det kan være svært at finde en som dækker, som en foundation.

En af dem der ikke dækker så meget, men skulle være "helt naturlig", er den fra origins. Jeg synes den dækker for lidt og bruger istedet den fra clinique. Den er ikke helt så ren, som den fra origins, men må sige at jeg har svært ved at leve uden en god dækkende mineralfoundation :)

Så var det jo godt jeg ikke fik investeret i sådan en og smurt i hele krydderen :lolhit

Jeg bruger en mineralpudder fra origins og synes den dækker bedre end andre jeg har prøvet :)

Må vist hellere et smut omkring matas og teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER