Linda1985

Hvor meget må man løfte

8 indlæg i dette emne

Ja, hvor meget må man egentlig løfte?

Jeg har en søn på snart 2 og det er jo lidt svært ikke at skulle løfte ham, er det sikkert?

Hvordan takler I andre det at være gravid med et barn i den alder?

Ja, og så løfter jeg tit på mit arbejde og da vi er ved at flytte en afdeling er der meget fysisk i det og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det og hvor meget jeg kan være med uden at skade den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg løftede på min 2årige datter, selvom jeg var gravid. jeg prøvede da at begænse det lidt,

og forklare hende at "mor ikke kan holde til det".

men jo jeg løftede hende da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løfter stadig rundt på min datter på 2 år ;) Kan dog godt mærke, at det er lidt hårdt at gå for langt med hende. Heldigvis vil hun for det meste geren gå selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løfter også stadig min datter, men prøver at begrænse det mest muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt jeg nok ikke burde gøre det, men jeg løfter også min papsøn...han er 4...det er ikke så ofte, men når han er træt og faktisk halvsover når vi komemr hjem, så løfter jeg ham indenfor...

Og han vejer da 18 kg, men det er meget begrænset hvad jeg løfter ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv børn endnu, så det kan jeg ikke lige sige. Jeg har dog løftet en del tunge ting selv, men har forsøgt at begrænse det. Jeg har især lyttet til min krop. Hvis der er noget der har føltes forkert eller gjort ondt, så er jeg stoppet og har sagt fra. Så må det vente til den anden kunne gøre det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løfter på min søn på 3 men kan mærke at jeg skal drosle ned og jeg er vist nok i uge 25 eller 26 sorry men holder ikke så meget styr på det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løfter ikke vores datter, der lige er fyldt fire. Jeg har fortalt hende at hun er blevet for stor til, at jeg kan løfte hende. Jeg vil ikke sige det er pga. babyen i maven. Hvis vi er i byen og pigerne sover og skal bæres ud i bilen er det min mand der bærer dem.

Den anden dag løftede jeg hende dog ganske kort op, da hun skulle se noget på en høj hylde. Mor du ku godt løfte mig, sagde hun glad, da jeg satte hende ned igen :loveshower

Da jeg ventede nr. 2 var den ældste ca. 2 år. Der begrænsede jeg løftene så meget som muligt, men få gange løftede jeg hende, men ofte kan man i stedet sætte sig ned til barnet eller finde en stol eller skammel så barnet selv kan kravle op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER