Solskin

Kønsscanning

17 indlæg i dette emne

Overskiften siger det hele. Kan snart ikke vente længere og vil alligevel have lavet en tryghedsscanning - og har fundet en klinik der tilbyder kønscanning fra uge 14 (men anbefaler uge 17 og det er også de generelle anbefalinger). Jeg ville formentlig være enten 15+6 eller 16+2-3 stykker - er der andre der har fået svar allerede dér?

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også mega-nysgerrig ;) Jeg tænker på at bestille en scanning når jeg er 16+ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også mega-nysgerrig ;) Jeg tænker på at bestille en scanning når jeg er 16+ :)

Har du ikke fået gjort det endnu :rolleyes Hvad er det lige du render rundt og laver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også selv vente til 15 eller 16+ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke fået gjort det endnu :rolleyes Hvad er det lige du render rundt og laver :D

Arhmen jeg husker jo ikke så godt ved du nok. Jeg er gammel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen jeg husker jo ikke så godt ved du nok. Jeg er gammel :D

Nå ja tusse-gammel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare få det gjort jeg ved også hvad vi skal have og det er bare hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid når jeg er 16+2 og jeg håber virkelig de kan se det der for efterfølgende holder de 4 ugers ferie. Så jeg følger spændt med, hvis du køber en når du også er omkring 16 uger henne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+0 og hende der scannede kunne med det samme se det var en lille pige :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 16 + 0 er et godt udgangspunkt. Forstår ikke klinikkerne, som tilbyder tidligere, men kan være at udstyret er blevet bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 16 + 0 er et godt udgangspunkt. Forstår ikke klinikkerne, som tilbyder tidligere, men kan være at udstyret er blevet bedre?

Jeg tror ikke det så meget er udstyret der er væsentligt, men mere personen der scanner :)

Hende jeg var inde hos havde scannet i 20 år og kunne med lethed se hendes køn på en almindelig 2D scanning. Hun vidste nøjagtig hvad hun skulle kigge efter..

Om ikke andet, havde hun ihvertfald ret :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det så meget er udstyret der er væsentligt, men mere personen der scanner :)

Hende jeg var inde hos havde scannet i 20 år og kunne med lethed se hendes køn på en almindelig 2D scanning. Hun vidste nøjagtig hvad hun skulle kigge efter..

Om ikke andet, havde hun ihvertfald ret :loveshower

Ville da ønske, at de kunne scanne endnu tidligere, for jeg er totalt nysgerrig, men kender en, som blevet scannet 13 + 6. Klitorissen var så hævet, at det lignede en klar tissetrold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville da ønske, at de kunne scanne endnu tidligere, for jeg er totalt nysgerrig, men kender en, som blevet scannet 13 + 6. Klitorissen var så hævet, at det lignede en klar tissetrold.

Hende der scannede mig kiggede på hendes knogler og opbygningen.. Der var en bestemt knogle der lå på en bestemt måde for, at være en pige..

Det var en knogle nede ved tissekonen, men jeg har hørt den med, at det kan være svært da piger er hævet i skamlæberne, så de ligner en tissemand..

De gav oven i købet et godt tilbud på klinikken, at hvis de ikke kunne se kønnet så tidligt, kunne vi komme tilbage gratis efter nogle uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 15+2 da vi var til kønsscanning.

Der var der absolut ingen tvivl om at det er en dreng. Vi var heller ikke i tvivl, for scanningsbillederne så helt anderledes ud da vi ventede Christina.

Her er et scanningsbillede hvor han bliver set nedefra med et ben til hver side og tappen lige i midten.

(Med Christina var der i stedet 3 parallelle streger = skamlæber osv.)

34ryb86.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende der scannede mig kiggede på hendes knogler og opbygningen.. Der var en bestemt knogle der lå på en bestemt måde for, at være en pige..

Det var en knogle nede ved tissekonen, men jeg har hørt den med, at det kan være svært da piger er hævet i skamlæberne, så de ligner en tissemand..

De gav oven i købet et godt tilbud på klinikken, at hvis de ikke kunne se kønnet så tidligt, kunne vi komme tilbage gratis efter nogle uger...

Interessant med knoglen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 15+1 da vi var til en kønsscanning og der gik ikke 1 minut så kunne hun se det var en dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg var til kønsscanning kunne man først se det fra 17+

Men har også hørt om flere steder, der tilbyder det allerede fra 14+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER