MamatilJ&M

Ventetiden fra ÆL til testdag/mens

5 indlæg i dette emne

Jeg har forventet ÆL søndag/mandag og skal derfor tage en ÆL sprøjte i løbet af lørdagen. Så skal der jo hygges i weekenden og på mandag, hvilket ikke gør noget da vi har bryllupsdag på søndag :loveshower

Men derefter kommer den søde ventetid. Jeg er så dårlig til det. Specielt den sidste uge. Jeg bor i en osteklokke. Kan næsten ikke tænke på andet og sover dårligt om natten.

Hvad gør I for at aflede tankerne?

Gode råd modtages gerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare ønske held og lykke :) Og tillykke med bryllupsdagen på søndag :) Jeg har desværre ingen råd. Sidder selv i venteposition og er også ved at blive godt skør ;) Så finder du mirakelkuren, hører jeg gerne fra dig ;) Hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige jeg kender det du siger, jeg blev inseminerede i mandags, og jeg syntes hver gang det gør ondt eller noget andet sted, så over fortolker man det, og 14-16 dag til test dag er alt for lang tid at vente....

Held og lykke med det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det handler om og lave alt muligt andet... Ting du kan lide og som du hygger dig med..

Veninder, shopping, krea ting, læse en god bog osv osv.

Man kan ikke 100 % abstrahere fra det - da man jo er så spændt.. Men man skal prøve og give slip.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg har det helt på samme måde!

Det er første forsøg for mig, og jeg har allerede taget 3 test fordi jeg kan mærke alt muligt... Selvfølgelig var de negative alle 3, syntes bare ventetiden og min tålmodighed ikke passer særlig godt sammen.

Jeg har rigtig svært ved at forholde mig til at der måske er noget der inde, uden at vide det. Selv om jeg har mange tegn på at være gravid, så kan jeg ikke vurdere om det virkelig er sådan, eller om mine tanker driller.

Måske er jeg indbildt drægtig ligesom hunde kan være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER