Tina80

Er det muligt?

6 indlæg i dette emne

Man får jo mens når ægget bliver skyllet ud, men når man nu danner flere æg ved behandling er det så muligt at få mens hvor de resterende æg bliver skyllet ud mens man stadigvæk er gravid med et i livmoren???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu er det ikke fordi jeg skal prøve på at være klog på det område eller noget. men da jeg ved den første IUI havde to store fine æg, tabte jeg først den ene, snakkede med gyn og fik målt HCG som stadig var stigende. hun fortalte mig at der højest sandsynlig var to hvor den ene stadig var der. det var den også da mit HCG blev ved med at stige, men jeg tabte desværre også den anden.

så jo det kan godt lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men har man så mens mens man er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke læge, så det er hvad jeg selv tror, men kan ikke tro man har mens, når man så er gravid :)

Men det er vel en af årsagerne til man skal have taget blodprøve efter IVF og ICSI forsøg.. Også selv om man bløder...

Jeg har jo fået lavet mange IUI forsøg og har aldrig oplevet at være gravid og bløde samtidig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo godt bløde efter behandling, selvom man er gravid, men blødningen er ikke så kraftig som ved almindelig mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo godt bløde efter behandling, selvom man er gravid, men blødningen er ikke så kraftig som ved almindelig mens...

Okay tak for svar.... så kan jeg ikke være gravid denne gang. Synes bare mine brystvorter er halv ømme stadigvæk og får også lidt svimmelhedsture engang i mellem. Så tænkte bare om det var en test værd...

Ved fra mit tidligere behandlingsted de forlangte man testede på forventet mens dag selvom mens var kommet flere dage forinden, så det må åbenbart kunne ske at blive gravid trods mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER