Trumpf

Endnu en præsentation

33 indlæg i dette emne

Det er nok på sin plads, at jeg får præsenteret mig selv. Også lidt i og med, jeg ikke fik valgt det mest anonyme navn. Jeg ved i hvert fald at et par stykker ved hvem jeg er.

Men jeg hedder Betina, jeg er 26 og enlig mor til smuksakken Isaac Nicolai, som er født i oktober 2008. Isaac er en skøn "lille" dreng, som ikke har haft den nemmeste tilværelse. Isaac er født 17 dage efter termin, efter jeg blev sat i gang to dag tidligere og blev født ved kejsersnit på grund af manglende fremgang. Han havde også den imponerende kampvægt med sig, på 6120 gram og var 58 cm. I dag er han 1 meter og vejer cirka 21 kg, så på den måde er han ikke lille.

Isaac's far og jeg blev sepereret da Isaac var knap halvandet og tidligere dette år kom pairerne på den endelig skilsmisse. Isaac har en skøn papfar M, som han nyder at bruge tid sammen med.

Lad os se, hvad kan jeg mere fortælle..... Jo, jeg læser til socialrådgiver - har halvandet år tilbage inden jeg kan få titlen. Og så bor vi i Brabrand ved Aarhus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Bliver altså lige nød til at høre, hvordan du havde gættet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bliver altså lige nød til at høre, hvordan du havde gættet det?

Tja, det var rimelig nemt udfra navnet + adax pungen og din skrive måde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EEIIJJ hvor dejligt du kom herind også sødeste Betina :biglove

:kram Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvem du er men velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind (selvom jeg har lagt mærke til dit brugernavn før) :hurra

Sikke en basse du fik :o :blink Det var da vist godt det endte i kejsersnit :rolleyes

Håber du bliver rigtig glad for at være her :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg håber du bliver glad for dit valg af uddannelse, jeg er selv socialrådgiver og har været uddannet i 6 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. Jeg har jo været på BK før og fulgte med, da det blev til BX og der er jeg rigtig glad for at være. Så jeg håber jeg finder mig til rette her. Jeg kan i hvert fald se der er flere jeg kender herinde og mange jeg kan genkende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg håber du bliver glad for dit valg af uddannelse, jeg er selv socialrådgiver og har været uddannet i 6 år.

Jeg har været i tvivl om det var det rette, men med bestået eksamen i går, bestået praktik og forhåbentlig opgave også, så er jeg ikke længere i tvivl. Dog drømmer jeg ikke om at skulle arbejde i en forvaltning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EEIIJJ hvor dejligt du kom herind også sødeste Betina :biglove

:kram Pernille

Vi skal snart ses med smuksakkerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det var rimelig nemt udfra navnet + adax pungen og din skrive måde :D

Navnet undrer mig (selvom M også mente det var alt for åbenlyst), måske er det bare mig der kender mange der kalder deres børn for smuksakker :loveshower

Men jeg er rigtig glad for du er herinde, for jeg har savnet dig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal snart ses med smuksakkerne :biglove

Jaah det vil jeg gerne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah det vil jeg gerne :glad

Foreslå en dag og jeg får det til at passe ind (mumler noget med at jeg har sommerarbejde, som rengøringsassistent)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foreslå en dag og jeg får det til at passe ind (mumler noget med at jeg har sommerarbejde, som rengøringsassistent)

Alle weekender er booket med fødselsdage og ekstra job indtil vi tager på ferie. Men en mandag eftermiddag kunne være en mulighed for mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle weekender er booket med fødselsdage og ekstra job indtil vi tager på ferie. Men en mandag eftermiddag kunne være en mulighed for mig?

Og miiiig :D Jeg har fri klokken 13 hver mandag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og miiiig :D Jeg har fri klokken 13 hver mandag :balloons

Så passer det jo perfekt :D Stemmer for vi skal have en kaffe/is-date uden smuksakker en dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! :)

Jeg kan ikke indsætte de rigtige smileys fra telefonen, så du må tænke dig til kramme/vinke/ballon smileys.

Genkendte også dit brugernavn, da du jo bruger det om din søn på BX. ;)

Og så er der jo mad forummet... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og miiiig :D Jeg har fri klokken 13 hver mandag :balloons

Du skal være hjertelig velkommen. Og altså jeg arbejder kun 3 timer om dagen, jeg skal bare lige frem og tilbage. Så det vil fint kunne lade sig gøre.

Så passer det jo perfekt :D Stemmer for vi skal have en kaffe/is-date uden smuksakker en dag :goodluck

Åh ja, Dolce Vita, den er jeg også frisk på. Dog skal jeg nok lige have kæresten overtalt til at passe smuksakken

Hey! :)

Jeg kan ikke indsætte de rigtige smileys fra telefonen, så du må tænke dig til kramme/vinke/ballon smileys.

Genkendte også dit brugernavn, da du jo bruger det om din søn på BX. ;)

Og så er der jo mad forummet... :D

Heheh mad forummet :) Det er nu noget særligt. Og jeg er SÅ imponeret over I kunne gætte mig. Synes ellers jeg forsøgte at være anonym :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Sikke en basse du fik dig ;) Hvordan kan man få lov til at gå 17 dage over termin? Jeg troede man blev sat i gang tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg foreslår mandag D 4. Med/uden børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Sikke en basse du fik dig ;) Hvordan kan man få lov til at gå 17 dage over termin? Jeg troede man blev sat i gang tidligere.

Jeg blev sat i gang 15 dage efter termin, de havde nemlig travlt den fredag. Og én stikpille virkede ikke, fik så to og så kom der gang i veerne søndag aften. Og ja, han var lige en smule større end de andre børn på neo :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg foreslår mandag D 4. Med/uden børn?

Det er en aftale i min kalender. Lige den dag, kan jeg vist få hans far til at tage ham, så jeg er frisk på begge dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons Havde også genkendt dig fra bx :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER