Betina73

At blive storebror

7 indlæg i dette emne

Hej vil bare lige dele en lille historie med jer.

Da vi i sin tid fortalte min søn at han skulle være storebror, blev han meget ked af det.

Endnu værrer blev det, da vi så fortalte at det var en lillesøster der lå i mors mave.

Nå men det var der jo så ikke noget at gøre ved, for laves om kunne det jo ikke ;)

I lang tid gik jeg og var lidt trist, for tænkte, hvad nu hvis han altid vil "hade" hende.

Alle blev ved ed at sige, nej det skal nok gå, og bare vent osv.

Ja det kunne jeg jo ikke lige se, men de fik jo ret :D

Idag er det så sådan at Daniel ELSKER sin lillesøster. Der går ikke en dag uden at han skal ae min mave, og snakke om hende, og høre hvornår det nu liiiige er hun kommer :)

Han er sågar begyndt at sige nej til legetøj. "Jeg vil hellere gemme pengene mor, og så købe legetøj til lillesøster", så kærlig han er :)

Nu vil han så også ha den ene væg på værelset malet lyserød til hende og ha en køjeseng så de kan dele værelse.

Og utroligt om han så ikke lige igår sagde... "mor hvis lillesøster vil lege prinsesseting, så leger jeg bare det med hende"

Og det kommer fra en dreng med stort D, der virkelig går op i hvad der er for piger og drenge.

Nu håber jeg bare ikke han bliver aaaalt for skuffet når hun kommer, for har forklaret ham igen og igen at hun næsten intet kan når hun kommer ud, men tvivler på han forstår det før det sker.

Ja ville bare lige dele det med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååååååh :loveshower hvor er det skønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅrhhhh hvor er han da skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅhh hvor er det dejligt, er sikker på han bliver en vidunderlig storebror :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååååh lille bassemand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er han sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå hvor er det sødt :kiss

Min kollega og veninde havde en søn på tre et halvt år, da hun fødte lillesøster.

Han glædede sig rigtig meget til hun skulle komme ud.

Samme dag hun blev født (om morgenen), sagde han om aftenen at "lillesøster skal op i maven igen" :P

Dagen efter var det over igen, og han ELSKER sin lillesøster rigtig højt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER