Amaryllis

Tvivlen er begyndt at nage!

11 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at tvivle på, om jeg virkelig er gravid trods test og læge har dokumenteret det.

Lægen undersøgte mig ikke til 1. lægebesøg - burde han ikke det?

Da jeg ingen symptomer har på graviditet, er jeg begyndt at tvivle på, om der er liv der inde i hulen.

Kan jeg kontakte jordemodercentret og tale med dem? jeg er jo ikke så langt henne. Lige nu ville jeg ønske, at jeg havde en masse skønne tegn på graviditet.

Føler mig trist i sindet over min tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde Stine, du er ikke alene.

Jeg skal til 1. lægesamtale i morgen og have fastsat termin, men føler mig heller ikke gravid. Det eneste jeg har af symptomer er enorm træthed og ømme bryster.

Hver gang jeg er på toilettet kigger jeg efter blod og tør ikke rigtig tro på den før jeg har set den lille spunk.

Sidste gang jeg var gravid, undersøgte lægen heller ikke.

Kan du ikke købe en tryghedsscanning? Så du kan nyde i stedet for at være bekymret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Stine, du er ikke alene.

Jeg skal til 1. lægesamtale i morgen og have fastsat termin, men føler mig heller ikke gravid. Det eneste jeg har af symptomer er enorm træthed og ømme bryster.

Hver gang jeg er på toilettet kigger jeg efter blod og tør ikke rigtig tro på den før jeg har set den lille spunk.

Sidste gang jeg var gravid, undersøgte lægen heller ikke.

Kan du ikke købe en tryghedsscanning? Så du kan nyde i stedet for at være bekymret?

Jeg overvejer også at tage kontakt til sydhavslægen og få ham til at scanne mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Men du har ikke blødt eller noget?

Tænker også, om en tryghedsscanning ikke var gode penge at bruge, bare for at føle sig mere sikker og få ro i sindet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Men du har ikke blødt eller noget?

Tænker også, om en tryghedsscanning ikke var gode penge at bruge, bare for at føle sig mere sikker og få ro i sindet :kram2

Nej slet ikke blødt eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tvivle på, om jeg virkelig er gravid trods test og læge har dokumenteret det.

Lægen undersøgte mig ikke til 1. lægebesøg - burde han ikke det?

Da jeg ingen symptomer har på graviditet, er jeg begyndt at tvivle på, om der er liv der inde i hulen.

Kan jeg kontakte jordemodercentret og tale med dem? jeg er jo ikke så langt henne. Lige nu ville jeg ønske, at jeg havde en masse skønne tegn på graviditet.

Føler mig trist i sindet over min tvivl.

Du skal ikke være trist, der er helt sikkert en lille spirer derinde, der rigtig hygger sig, med alt den plads der er pt.! :gravid

Jeg kan godt følge dig, at det er lidt surrealistisk når man intet kan mærke. Det kunne jeg heller ikke, og heldigvis, for jeg er elendig til at have kvalme jeg bliver så ynkelig :blush Men hvis du er alt for nervøs, så få lavet en tidlig skanning, så kan du se det lille hjerte banke derudad på skærmen og du får nogle billederne med hjem som du kan forholde dig til!

Vi købte en tidlig skanning, da vi ville være helt sikre på at der faktisk var en lille spirer derinde, før vi gav/afslørede den tidlige julegave til de kommende bedsteforældre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde og varmende ord til mig.

Jeg har lige talt med sydhavslægen, de scanner først fra uge 25-30, så det var ikke muligt hos dem.

Men jeg væbner mig med tålmodighed og vil prøve at tænke positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge gange jeg var gravid, var de eneste tegn på det, at jeg var træt. Vær glad for at du ikke skal ud og hilse på toilettet flere gange om dagen :)

Tage en snak med din læge, og måske bliver du tilbudt en tryghedsscanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt, jeg går også og kigger efter blod flere gange om dagen.

Her er heller ikke så mange tegn endnu på :gravid

Jeg skal til en trygheds scanning den 4 juli og til lægen den 7 juli jeg vil være sikker på at alt er ok inden jeg går til lægen :unsure

Håber at du kan finde en læge som kan scanne dig så du kan få ro i sindet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde rigtig mange tegn tidligere på ugen, men nu er det som om de er forsvundet. Har ikke kvalme mere, men til gengæld meget ømme bryster. Tjekker hele tiden trussen for blod, men indtil videre er der ikke sket noget. Skal til 1. lægebesøg på fredag. Kan næsten ikke vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine

Jeg havde det helt på samme måde, selv efter at have fået taget en positiv test hos lægen var jeg i tvil, så der røg jeg lige i matas efter en mere, som selvfølig var positiv.

Tror bare der er så mange følelser med i spil, at man tænker for meget over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER