super mor til 3

ventetøj

9 indlæg i dette emne

Hej piger,

Her er det altså ved at være svært at lukke bukserne <_< Så de bukser jeg har på er med elestik eller ventebukser.

Jeg syntes altså at det er hurtigt, men især om aften buler maven godt. Skulle jo meget gerne kunne holde det hemmeligt for omverden lidt endnu men tror det bliver svært.

Har lige være i H&M hvor du have tilbud på en masse ventetøj, så det er nu købt :whistling

Hva med jer ??????

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger,

Her er det altså ved at være svært at lukke bukserne <_< Så de bukser jeg har på er med elestik eller ventebukser.

Jeg syntes altså at det er hurtigt, men især om aften buler maven godt. Skulle jo meget gerne kunne holde det hemmeligt for omverden lidt endnu men tror det bliver svært.

Har lige være i H&M hvor du have tilbud på en masse ventetøj, så det er nu købt :whistling

Hva med jer ??????

Knus

Jeanett

jeg syndes ikke ret jeg kan mærke noget endnu på maven :gravid men har jo nok også god plads derinde efter som jeg lige har tabt mig omkring 40 kg :13: så bukser der er alt for store dem har jeg nok af :lolhit så her burgte jeg kunne holde det hemmeligt en god rum tid endnu håber jeg da :whistling selv om jeg har lyst til at fortælle hele verden om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså synes godt man kan se at maven runder på en anden måde men det er nu ikke noget jeg kan mærke på bukserne.. men er lidt tynd i det så mange af mine bukser er lidt for store, så regner med at de holder nogen uger endnu. men nu må vi se om jeg bliver klogere hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en enkelt top, som var på tilbud. Kunne ikke stå for den, men ellers ikke. Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg kan stadig hoppe i mine cowboybukser. Maven har ikke ændret sig meget endnu, men nu har jeg også et lille bildæk i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som ikke kan have bukser på hos aften. Noget så snart jeg har spist aftensmad, har jeg allerede åbnet bukserne, da min mave buler ud og gør lidt ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke købt disideret ventetøj, men har købt nogle bukser som er lidt løsere end jeg normal ville gå i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :balloons

Min mave buler allerede meget ud, og jeg kan nu kun gå i gemacher og løse bluser. I alt hvad jeg læser, står der bare, at man normalt på førstegangs-gravide ikke kan se noget før efter et godt stykke henne af vejen? Fedt at høre andre også har plads problemer i bukserne. Heldigvis er bluser med plads til maven ret moderne, så man kan finde toppe alle steder.. Er der nogle af jer, som har gode råd til pænt gravidtøj-mærker? Jeg kender faktisk kun H&M's og det synes jeg er lidt kedeligt.... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg er har fået købt mig et par ventebukser, men det er fordi min mave er så oppustlig. Så det er rart at være i nogle bukser hvor maven kan være.

:gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER