GB Mor

banke banke på åbner stille døren

7 indlæg i dette emne

og siger et forsigtigt lille "hej"

øhhh jeg er gravid eller det siger testene værtfald men virker urealistisk da jeg endnu ingen symptomer har har 3 børn i forvejen og har været alle symptomer igennem men denne gang er der altså ikke nogle endnu men med de 3 test jeg har lavet så skulle den vidst være go nok

efter egen beregning har jeg termin omkring den 23 febuar så håber i har plads til mig herinde :7himmel

post-2986-057169300 1308223119_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen til og tillykke med :gravid

Så er vi da 2 der venter barn nummer 4 :yiepie :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til og tillykke med :gravid

Så er vi da 2 der venter barn nummer 4 :yiepie :yiepie

takker for velkomsten

det er rart ikke at føle sig som en babymaskine alene :blabla :super har ikke fortalt ret nogle om det endnu kun en meget nær veninde og selvfølgedig den kommende far men har lyst til at råbe det ud til hele verden men sådan har man det vel hver gang :whistling men er så også lidt forberedt på deres reaktion med nummer 4 "så kan vi jo ikke være alle i bilen allesammen" og så den der "har i ikke nok i dem i har" jeg fik en del reaktioner sidst fordi de 2 første børn dengang var henholdsvis 6 og 8 år da nyheden kom ud om at jeg ventede mig nummer 3 (min nuværende samlevers første barn) om hvorfor jeg gad starte forfra med bleskift, babymad og søvnløse nætter :bed nu er de store så 8 og 10 år og lille tøsen er 1½ år det skal lige siges at de 2 store har en anden far end lille tøsen og jeg har nydt hver eneste stund med dem alle 3 og de store har været til stor hjælp og er sikker på der også er plads til denne her :kiss som jeg siger lige børn leger bedst så kan ikke se hvorfor man ikke også skal have nummer 4 som så i dette tilfælde bliver den sidste :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til

mange tak er rigtig glad for at være her :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til :balloons

mange tak :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER