Guest

Av....

11 indlæg i dette emne

Jeg er nogen gange vågnet op fordi det gør ondt i maven, og i morges gjorde jeg det samme.

Jeg sover normalt på siden, men nogen gange i løbet af natten får jeg vendt mig om på ryggen. Når jeg så vender mig om på siden begynder det at gøre ondt. Det er som om det trækker i hele den side som så kommer til at ligge opad og hvis jeg vender mig rundt så er det den anden side der gør ondt. Det kunne egentlig godt føles som meget slemt sidestik. Det går over igen efter noget tid. I morges var det bare lige lidt mere end det plejer så nu ville jeg lige høre jer.

Er der nogen af jer andre der har oplevet det?

Jeg har overvejet at ringe til lægen, men jeg er ikke så god til at komme op i tide til at få ringet i deres tlf.tid. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep. Jeg oplever det samme og har tænkt på at det må være fordi jeg ligger forkert og der kommer alt for meget vægt på maven. Men det har ikke været så slemt at jeg har overvejet kontakt til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har erfaret, at det kan hjælpe, at proppe dynen eller en pude under maven når jeg vender mig om på siden :gravid

Så strækkes maveskindet/musklerne ikke så meget, når maven tynger ned mod madrassen.. Maven kommet til at ligge mere lige, hvis man kan sige det sådan..

Håber det går over igen.. pøj pøj :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Jeg oplever det samme og har tænkt på at det må være fordi jeg ligger forkert og der kommer alt for meget vægt på maven. Men det har ikke været så slemt at jeg har overvejet kontakt til lægen.

Det er også det jeg har tænkt. I morges gjorde det bare virkelig ondt og rimelig længe, men maven er selvfølgelig også blevet større ;)

Jeg har erfaret, at det kan hjælpe, at proppe dynen eller en pude under maven når jeg vender mig om på siden :gravid

Så strækkes maveskindet/musklerne ikke så meget, når maven tynger ned mod madrassen.. Maven kommet til at ligge mere lige, hvis man kan sige det sådan..

Håber det går over igen.. pøj pøj :goodluck

Tak for rådet....det vil jeg helt sikkert prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger også med en pude eller noget af dynen til at støtte maven. Det er virkelig rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker også for mig nogen gange... troede det var en slags ligamentsmerter? Men en dyne under maven hjælper virkelig rigtig meget ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådet omkring pude/dyne under maven. Jeg prøvede i nat og det hjalp rigtig meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag din ammepude og læg den mellem dine ben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at rådet kunne hjælpe dig :glad

Det er altid rart at kunne få bedre nattesøvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er I henne i graviditeten? For jeg vågner nemlig også med smerter, men det er mere menstruation lignende smerter. Jeg er i uge 28.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 31+ og det har stået på noget tid.. så det kan sagtens være, at dynen/puden som støtte til maven også kan hjælpe dig.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER