Girl Next Door

Utroligt hvad eksamensangst kan gøre

19 indlæg i dette emne

Det er vist ik nogen hemmelighed at jeg er MEGET nervøs og angst for eksamen i morgen og torsdag. Faktisk så meget at min krop nu er begyndt at reagere <_< Jeg har en konstant kvalme, kroppen ryster (ligesom når adrenalinen pumper rundt i kroppen), jeg har MEGET let til tårer, vrisser vist os lidt for meget, og seneste nyt er at jeg er begyndt at pletbløde (igen). Jeg pletblødte i nogle dage omkring dag 12 i min cyklus, og nu er det kommet tilbage (er på dag 21 i dag). Jeg har ik haft ÆL endnu (så vidt jeg ved) og den plejer at ligge på dag 21-22 senest. Jeg VED at disse symptomer IKKE er tegn på graviditet, så har ik behov for sætninger som "ai det ku da være.." osv. Tror egentlig bare jeg ville ud med hvor fustreret jeg er over alt det her "pjat"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det alt for godt.... eksamenerne f*ckede også min krop totalt op her i år.... 7-14 dage før mine to eksamener i år sov jeg meget dårligt om natten og havde konstant mareridt :( derudover gik min mave helt amok og jeg var sur og ked af det hele tiden... jeg tudede som jeg aldrig har gjort det før (udover den gang jeg aborterede) det blev bare ved indtil eksamenerne var overstået :( Så er bare glad får at jeg har været til min sidste eksamen nogensinde!!! Så du kan gælde dig til, at det hele er overstået på torsdag :goodluck

Du skal nok klare den :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt.... eksamenerne f*ckede også min krop totalt op her i år.... 7-14 dage før mine to eksamener i år sov jeg meget dårligt om natten og havde konstant mareridt :( derudover gik min mave helt amok og jeg var sur og ked af det hele tiden... jeg tudede som jeg aldrig har gjort det før (udover den gang jeg aborterede) det blev bare ved indtil eksamenerne var overstået :( Så er bare glad får at jeg har været til min sidste eksamen nogensinde!!! Så du kan gælde dig til, at det hele er overstået på torsdag :goodluck

Du skal nok klare den :kram

Tak skal du ha :) Ja min mave har os bare teet sig! Har haft problemer med at sove og er konstant træt! Og nu (lige nu) er jeg begyndt at få kramper i underlivet. Håber godt nok det her hurlumhej går over på torsdag, for jeg holder ski ik til det..

Har endda overvejet at sende en mail til min lærer som skal være med til eksamen om hvor skidt jeg egentlig har det, men ved ik lige om det overhovedet gør nogen forskel at hun ved hvor skidt jeg har det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder voldsomt :kram: Du kunne måske have glæde at coaching, eller samtaler, omkring angsten :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha, det lyder voldsomt :kram: Du kunne måske have glæde at coaching, eller samtaler, omkring angsten :biglove

Det føler jeg faktisk os det er :( Og jeg ønsker virkelig ik at ha det sådan her. Det er skæmmende og modbydligt. Tror ik jeg kan når at få noget coaching inden i morgen, men ellers ville det være et godt forslag :)

Tak for krammer. Både til dig og LilleMi :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha :) Ja min mave har os bare teet sig! Har haft problemer med at sove og er konstant træt! Og nu (lige nu) er jeg begyndt at få kramper i underlivet. Håber godt nok det her hurlumhej går over på torsdag, for jeg holder ski ik til det..

Har endda overvejet at sende en mail til min lærer som skal være med til eksamen om hvor skidt jeg egentlig har det, men ved ik lige om det overhovedet gør nogen forskel at hun ved hvor skidt jeg har det..

Det synes jeg godt at du kan gøre... Det kan i hvert fald ikke skade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Jeg har aldrig synes eksamener var det fedeste i verden, men har aldrig prøvet at have det som du beskriver :o

Hvis du ved du skal til flere eksamener senere, så tror jeg helt sikkert det ville hjælpe dig med noget coaching.

Når det så er sagt, så er jeg sikker på du nok skal klare det i morgen og torsdag! Og tænk på, at om 2 døgn er det overstået!;)

:goodluck og masser af :kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ! Skulle jeg ik lige komme med en opdatering på hvordan mine eksaminer er gået de sidste par dage?

Igår, onsdag, var jeg oppe og forsvare vores projekt. Jeg var nærmest sygeligt nervøs (også derfor jeg oprettede denne tråd) Jeg synes selve fremlæggelsen gik okay, men kunne ik rigtig svare på de spørgsmål. Så alt i alt kunne det ha gået meget bedre. Endte ud med et 02. Selvfølgelig ik den fedeste karakter, men jeg bestod og det er det vigtigste!

I dag skulle vi så op til struktureret fejlfinding (til dem der ikke kender til sådan en, så går det ud på man får en fejl på enten netværk eller en server, så så skal man på en struktureret måde, finde frem til fejlen og løse den, og fortælle hele vejen igennem hvad det er man gør) Jeg trak en serverfejl. Det værste jeg OVERHOVEDET kunne trække :( Jeg havde ca 5 minutter til at kigge papirerne igennem mens de lavede fejlen på det udstyr der var sat op. Jeg følte hele tiden at jeg blev holdt i hånden og guidet hele vejen da jeg virkelig ik aner ret meget om servere.. Tiden gik utrolig hurtigt, og jeg skulle ud mens de vurderede min indsats. Jeg fortalte gruppen at jeg synes det var gået dårligt, og vurderede min indsats til at ligge mellem 02 og 4. Gruppen mente jeg lå til et 10 tal, men det var jeg HELT sikker på jeg IKKE gjorde. Så jeg lovede dem kage hvis jeg fik 10. Det tør man nemlig godt at gøre, når man ved det ik kommer til at ske ;)

Jeg bliver kaldt ind, og først får jeg lidt "skæld ud" af vores kvindlige lærer, over hun var lidt skuffet på vores køns vegne over jeg ik stolede nok på mig selv. Vi snakkede lidt videre, og jeg synes de sagde at de VILLE ha givet mig så jeg sad egentlig bare og ventede på at få karakteren.. Der gik lidt tid og Helle (min lærer) kigger på mig og siger "Alice, du har fået 10" Lige der, blev jeg SÅ overrasket, at jeg bryder grædende sammen :rolleyes De synes jeg var SUPER struktureret og fandt og løste fejlen rigtig godt. Hold nu magle jeg var overrasket, og ku virkelig ik holde tårerne tilbage. Det var åbenbart så rørende, at Bent, den anden lærer, fik tårer i øjnene :D Så måtte jeg jo (grædende) gå ud til drengene og sige at jeg nok måtte gi kage. Så vi kørte ned til den lokale bager og fik os hver et studenterbrød. Ganske passende, ik? ;)

Så på baggrund af mit 10 tal, vil min samlet svende karakter hedde 7, og det er det der vil stå på mit svendebevis :)

Jeg er en meget lettet Alice lige nu :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg dog GLAD på dine vegne, Alice!!!

:glad :balloon KÆMPE STORT TILLYKKE MED SVENDEBREVET!!!! :balloon :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhhh stort tillykke Alice :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med svendebrevet!!!! Og superfedt med 10-tallet!!! Det beviser bare, at det kan gå RIGTIG godt, selvom man er meganervøs og tvivler på sig selv! :)

SEJT GÅET!!!! TILLYKKE!!!! :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Dejlig opdatering at læse. Stort tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha piger :)

(svendebrevet får jeg først når jeg er færdig til august ;) ) Jeg er så glad og lettet at det er helt ubeskriveligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅÅÅÅhh, hvor dejligt, det gik så godt, har tænkt på dig flere gange.

Rigtig mange tillykker herfra med begge eksamener, og SKØNT, det nu er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha alle sammen :7himmel

Selvom jeg ikke er stresset mere, tror jeg ik kroppen kan finde ud af det <_< Jeg har endnu ikke fået ÆL (er på dag 26) og pletbløder stadig engang imellem. Har pletblødt 5-6 gange fordelt på de sidste 3 uger, så det synes jeg er ved at være lidt træls.. Kom nu tilbage til normal kære krop..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det flotte 10 tal. Super sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det flotte 10 tal. Super sejt :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER