Mama

Ubehag i kroppen

7 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg har de sidste 3 dage haft det lidt underligt synes jeg. Jeg er ekstrem træt selvom jeg lige er stået op, så har jeg et behov for at ligge mig ned igen efter morgenmaden. Sådan kan jeg ligge resten af dagen, da jeg ikke føler jeg har energi i kroppen til at klare resten af dagen.

I søndags lå jeg og var sådan svimmel agtig hele dagen. Det var meget ubehageligt. Spiste alt muligt for at se om det ville hjælpe men der var ikke noget der rigtigt hjalp. Idag har jeg det også lidt sådan..

Jeg spiser mine daglige vitaminer, så regner ikke med at det er pga. mangel på vitaminer.

Hvad kan det skyldes?

Har overvejet at ringe til lægen, men venter lidt med det for at se om det ikke bliver bedre. Et eller andet sted så vil jeg heller ikke virke som den panisk gravide kvinde der tror alt er galt. Hvis i forstår mig. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt sikkert tage kontakt til læge eller JM. Min jordemoder har en fast telefontid hvor man kan ringe - og det er der altså ikke noget panisk over - det er jo det telefontiden er der for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert tage kontakt til læge eller JM. Min jordemoder har en fast telefontid hvor man kan ringe - og det er der altså ikke noget panisk over - det er jo det telefontiden er der for ;)

Ja, det har du jo ret i.. men i sidste uge ringede jeg og da ville de se mig fordi jeg troede fostervandet var gået. Og så var det bare udflåd. Ja, måske skulle jeg bare ringe derind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også du skal ringe. Du kan jo evt. ringe til lægen i første omgang, hvis du synes det var lidt pinligt hos jordemoderen :)

Da jeg var til læge i dag, sagde han at jeg endelig skulle komme op, hvis jeg fik det dårligt her over sommeren. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Det kan jo sagtens være varmen, der gør det. Men man skal jo også være opmærksom på svangerskabsforgiftning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er bekymret, skal du klart ringe - så du kan få ro i sjælen :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, du skal ringe. Det er altid bedre at ringe en gang for meget og blive beroliget, end at vente for længe og risikere noget! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke allerede har gjort det, så vil jeg også opfordre dig til at ringe enten til læge eller fødegang..

Hellere blive tjekket og få at vide, at alt er i orden eller få et godt råd til at få det bedre :kram

Håber du snart er frisk igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER