lukaj

stinnas oreo muffins

32 indlæg i dette emne

Håber du kan nå og lave dem Camilla... ked af jeg først fik lagt dem ind nu... men du ved.. tiden stikker af... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg laver dem i aften dså det går nok :) men jeg har lige et par spørgsmål..

hvad er en muffinplade? spørger jeg sikkert meget dumt :) jeg har kun alm papirsforme.

og hvordan transporterer du dem uden at ødelægge den fine frosting, jeg skal ha 50 med på arbejde i morgen tidlig kl 6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg laver dem i aften dså det går nok :) men jeg har lige et par spørgsmål..

hvad er en muffinplade? spørger jeg sikkert meget dumt :) jeg har kun alm papirsforme.

og hvordan transporterer du dem uden at ødelægge den fine frosting, jeg skal ha 50 med på arbejde i morgen tidlig kl 6 :)

En muffinpladeform er bare de almindelige forme med huller i til muffins.... se HER! For ellers flader kagerne totalt ud... Og så sætter man bare sine papirsforme oven i den...

Hmm ja sidst havde jeg dem på en plade i en papkasse... men det er ikke særlig nemt..

(DERFOR har jeg lige bestilt sådan en super smart transport kasse til muffins ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så er jeg jo nok lidt for sent ude til at få bagt muffins alligevel :( jeg troede jeg bare kunne bage dem i papirsforme. øv øv hva dælen gør jeg nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er måske helt hen i vejret, men kan du ikke vage som en muffin-kage? At du bruger samme måde, men bare at du laver det som en kage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fandt et par silikone muffinforme bagerst i køkkenskabet så nu prøver jeg med dem. og hvis det ikke går så må jeg bare udsætte min fødselsdag til næste uge (så kan man blive i 20erne et par dage mere :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fandt et par silikone muffinforme bagerst i køkkenskabet så nu prøver jeg med dem. og hvis det ikke går så må jeg bare udsætte min fødselsdag til næste uge (så kan man blive i 20erne et par dage mere :D )

Silikone forme er også lige så gode :)

Undskyld jeg var så langsom os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER