tsecret

Levevis efter IUI

3 indlæg i dette emne

Som de fleste nok har opdaget herinde, så blev jeg insemineret i går og i dag :)

Jeg har holdt mig væk fra alkohol denne weekend, da jeg havde læst at det kunne formindske chancen for graviditet ved insemination med optil 1/3!

Men jeg fik at vide at jeg skulle leve ligesom normalt bagefter. Så det har jeg gjort.

Normalt for mig indebærer dog træning. I går gjorde jeg det at jeg løb om morgenen, altså inden inseminationen - og heldigvis for det, for bagefter havde jeg det altså underligt. I dag fik jeg ikke løbt inden, og havde det også fint bagefter, så jeg tog ind i fitnesscenter og styrketrænede.

Jeg synes rådene man ser online er lidt forskellige, og jeg ved ikke om det var dumt gjort af mig? Må indrømme at jeg egentlig har det godt med det, og ikke tror det formindsker chancen, men så begynder alle tankene jo lige pludselig at svirre rundt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gør som du plejer :)

Det er også det råd jeg fik efter hver iui.

Jeg var igennem 3 forsøg, hvor jeg ved de to første var meget påpasselig med alt. Ved 3. forsøg opgav jeg alle mine principper og tillod mig også at drikke et par glas vin weekenden efter iui. Det er pudsigt nok det forsøg, der blev til noget og jeg har i dag en lækker basse på 10 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde som jeg plejer da jeg blev insemineret, og lille Emilia blev lavet ved 2. IUI-H forsøg så gør du bare det du plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER