Mor til de skønne

-

17 indlæg i dette emne

vores kommende barn får lov til at sove i en junoseng, som barnet kan vokse i :D

ehxchy.jpg

igen sælgers billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores kommende barn får lov til at sove i en junoseng, som barnet kan vokse i :D

ehxchy.jpg

igen sælgers billede

Og jeg er bare pisse misundelig :D Men så mange penge til seng, har vi ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Hensvik fra Ikea til Theo, Max havde den først, så holdbar er den :) Vi har en voksenseng fra ILVA til Max, Emil, den fåes også i junior, også en lækker seng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Hensvik fra Ikea til Theo, Max havde den først, så holdbar er den :) Vi har en voksenseng fra ILVA til Max, Emil, den fåes også i junior, også en lækker seng :biglove

Jeg har kigget på en Hensvik ;) Lyder til, at man får "meget" seng for pengene, når den har holdt så længe :) Nå ja der er da også ILVA :glad Shoppede der rigtig meget, da jeg boede i Århus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn har en Kritter i blå fra Ikea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på en Hensvik ;) Lyder til, at man får "meget" seng for pengene, når den har holdt så længe :) Nå ja der er da også ILVA :glad Shoppede der rigtig meget, da jeg boede i Århus :)

Ja, vi har været rigtig glade for den, og den er robust! Flere af mine veninder, sover ofte i den når de overnatter her, altså de små af dem :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Stokke sengen til Lærke.. Den er dog ikke i en junior model endnu (har ikke fået kit'et endnu), så den er lukket endnu.

74095125_10042011130808_2310_2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chloe har også Hensvik fra ikea...

Den er super - og den kan også holde til at jeg kan ligge der sammen med hende :D

Så den kan altså holde til noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har FLEXA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den ser da bare rigtig fin ud. Ai tænk en sengehest kan være så dyr...hold da op :) Sådan en må Emilie da også ha til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja det er helt vildt og SÅ mange penge vil jeg ikke give for en sengehest ;) Hun ville alligevel snart skulle i en juniorseng - hun kan snart ikke være i tremmesengen mere, den er skrumpet i vask :D

Ai....vil det sige der står en fin tremmeseng helt tom for baby i dit hus!??!? DET kan da ikke være rigtigt ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo det gør der :D Kunne være at jeg skulle spørge manden om, han vil være fri for at slæbe den på loftet :D

Ja....og så lidt hurtigt ikk?!? Inden den krymper sig om til en vugge.... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja....og så lidt hurtigt ikk?!? Inden den krymper sig om til en vugge.... :D

Uh ja det dur ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER