MLM

Vand i kroppen

3 indlæg i dette emne

I denne graviditet har jeg så meget vand St jeg tror mine organer drukner <_<

Hvad er jeres gyldne råd imod det

Hjælp og råd modtages med kys hånd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lider selv af voldsomme mængder, specielt i fødderne. Drik vand, vand og atter vand - derudover skal du holde dig fra salt og lakrids, da det binder væsken til kroppen. Ellers er der kolde bade/fodbade og benene op. Akupunktur skulle også være rigtig godt. Det var vidst lige de gyldne råd jeg havde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venepumpeøvelser.

Har stjålet denne beskrivelse et sted på nettet:

Start med 20 bækkenløft i rygliggende (så får du væsken i maven ført væk og plads til det fra benene), derefter laver du 20 knæbøjninger (så væsken her kommer op i bækkenet og der er plads til væsken fra foden), og derefter 20 vrik med foden så du får noget af væsken væk.

nu skulle væsken gerne være kommet op i knæet, så derfor laver du knæøvelserne igen som så får væsken op i maven, og derfor slutter du af med bækkenløft... og hvis det virker skal du så tisse helt vildt da væsken bliver ledt fra bækkenet og op til nyrene....

så bækken-knæ-fod-knæ-bækken med ca 20 gentagelser de dage hvor mine fødder har været hævet har jeg gjort det et par gange med lidt mellemrum og det har hjulpet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER