tornerose

ved man det bare nogle gange?

7 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg havde æl for nogle dage siden. Og så kom jeg til at tænke på at jeg har læst et eller andet sted, at nogle kvinder bare ved det at de er blevet gravid... før positiv graviditetstest. Har nogen af jer oplevet det? Og hvordan vidste man det? Følelse? Fornemmelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig vidst det men haft en fornemmelse.

Men begge gange har kønnet været det jeg har vidst eller gættet der har det været en sjette sans :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev gravid med min datter (havde mistet en del gang inden) vidste jeg det bare ;) Havde også drømt om det ;) Og også grunden til, at jeg testede rimelig tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste det bare. Både med Isabella og denne gang ;) jeg havde bare en stærk fornemmelse- svært at forklare, plus at begge gange havde drømt det kort forinden. Specielt denne gang var jeg helt sikker inden jeg tog testen. Sagde til manden det faktisk ikke var nødvendigt at teste- og den blev da også positiv med det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Noah vidste jeg det inden jeg testede. Kan ikke forklare hvorfor, det var bare en fornemmelse. Med Emil håbede jeg det og var det også da jeg testede. Med den lille ny vidste jeg det ikke, vidste godt der var en sandsynlighed for det, for vi prøvede jo, men troede ikke den var der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste det i 3 graviditet pga alt kød lugtede og smagte som sure sokker:-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkeligt men fascinerende at nogle bare ved det.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER