Mor til de skønne

Breaking Dawn - official trailer

37 indlæg i dette emne

Juhuuu glæder mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER MIG HELT VIIIIIIIIIIILD :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Breaking dawn, den engelske udgave, er på 756 sider mod hhv. 544 (Twilight), 608 (New moon), 640 (Eclipse). Så jo bogen er den længste i den officielle saga. Grunden til at den kommer i 2 dele, er simpelthen fordi der er så mange detaljer der skal med fra den sidste bog. Som iøvrigt er sindssygt spændende, og klart den fedeste i samlingen :loveshower

Så jeg ved udemærket hvad jeg laver d. 18 novenber 2011 og d. 16 november 2012 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Breaking dawn, den engelske udgave, er på 756 sider mod hhv. 544 (Twilight), 608 (New moon), 640 (Eclipse). Så jo bogen er den længste i den officielle saga. Grunden til at den kommer i 2 dele, er simpelthen fordi der er så mange detaljer der skal med fra den sidste bog. Som iøvrigt er sindssygt spændende, og klart den fedeste i samlingen :loveshower

Så jeg ved udemærket hvad jeg laver d. 18 novenber 2011 og d. 16 november 2012 :whistling

Den danske udgave er på 851 sider ;) Så ja den er lang og klart den fedeste :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danske udgave er på 851 sider ;) Så ja den er lang og klart den fedeste :loveshower

Det skal nok passe. Jeg har kun læst de originale, gider ikke danske oversætninger. De irriterer mig grænseløst :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej der er bare lang tid til november 2011. November 2012 det er jo så langt ude i fremtiden... De kunne da godt skynde sig lidt, jeg kan jo ikke komme vidre i bog serien før jeg har set den næste film.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej der er bare lang tid til november 2011. November 2012 det er jo så langt ude i fremtiden... De kunne da godt skynde sig lidt, jeg kan jo ikke komme vidre i bog serien før jeg har set den næste film.

jeg vil anbefale dig at skynde dig at få læst den sidste bog, filmen bliver bestemt ikke dårligere af det tvært imod. jeg faldt først rigtigt for filmene efter at have læst bøgerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil anbefale dig at skynde dig at få læst den sidste bog, filmen bliver bestemt ikke dårligere af det tvært imod. jeg faldt først rigtigt for filmene efter at have læst bøgerne

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig for vildt til at se den :loveshower :loveshower Har lige læst alle bøgerne og er hel vild med dem..

De film skal bare ses tit, desværre har min svoger lige lånt dem, da han aldrig havde set dem.. :lolhit

Måske jeg skulle be ham om at skynde sig lidt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil anbefale dig at skynde dig at få læst den sidste bog, filmen bliver bestemt ikke dårligere af det tvært imod. jeg faldt først rigtigt for filmene efter at have læst bøgerne

Jeg vil også helt klart anbefale dig, at læse den sidste bog ;) Og er meget enig med Camilla - jeg faldt også først rigtig for filmene efter at have læst bøgerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil anbefale dig at skynde dig at få læst den sidste bog, filmen bliver bestemt ikke dårligere af det tvært imod. jeg faldt først rigtigt for filmene efter at have læst bøgerne

Jeg vælger nu pænt at vente. Jeg bliver så skuffet når jeg opdager at filmen ikke rummer hele bogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok passe. Jeg har kun læst de originale, gider ikke danske oversætninger. De irriterer mig grænseløst :lolhit

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER