Girl Next Door

Blødning på 12. dagen??

3 indlæg i dette emne

Hvorfor er det at når man beslutter sig for at ta det easy mht det her babyhalløj, så skal kroppen opføre sig fuldstændig åndsvagt?? Jeg har mild form for PCO, og har i et par cyklusser taget hormoner, dog holder vi en pause med dette. I sidste cyklus var jeg ikke på hormoner, hvilket gav mig en cyklus på 35 dage med ÆL 14 dage før mens. Ganske efter bogen. Dog synes min mens at være lidt kortere end før, men det klager man jo ikke over ;) Jeg havde min mens på 3½ dag, og samme dag som det stopper mærkes det som om jeg har ÆL. Dette er ikke noget jeg tester for. Dette er på dag 4 mener jeg. Nå, bum, jeg gider ikke tænke over det, og fortsætter normalt. Indtil i dag. Da jeg står op er der en lille smule blod på papiret (ca på størrelse med en 2-5 krone) det er ikke vildt gammelt blod, men heller ikke frisk. Altså mørkerød, som hvis man bløder vene blod og ikke arterie blod. Siden jeg stod op har jeg været på toilettet 3-4 gange, og der har der intet været. Indtil for 5 minutter siden <_< Her var der lidt mere blod (nok ca som 1½ 5'er ;) ) og blod hver gang jeg tørte mig. Første "strøg" med papiret var der små klumper i (ik lige så store som ved mens, men nok på størrelse med et ½ riskorn) dog er der stadig intet i trussen. Nu bliver jeg altså forvirret. Hvad er den af, at (plet)bløde her på dag 12?? Åndsvage krop!! Andre der har oplevet dette?

(Også postet i min Preg-to-be tråd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meget underligt, det kan jo ikke være mens så tidligt. Så mit bud er enten implentations blødning eller din krop går helt i spasme ved den fik homoner lidt tid og ikke nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget underligt, det kan jo ikke være mens så tidligt. Så mit bud er enten implentations blødning eller din krop går helt i spasme ved den fik homoner lidt tid og ikke nu.

Spasme er vist det rigtige ord ;)

Der er vist ik andet end at se tiden an (uff hvor jeg egentlig hader det udtryk, eftersom læger ALTID bruger det hvis ik de lige ved hvad de skal stille op) og se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER