PiaColette

Erfaringer med vuggestue?

2 indlæg i dette emne

Vi er tilbudt plads til Gaia i vuggestue pr 1/9 hvor hun er lidt over 9 mdr.

Vi har drøftet frem og tilbage og er kommet frem til at vi takker ja til pladsen.

Hvilke erfaringer har i med vuggestue?

Der er jo altid fordele og ulemper ved alt - håber lidt på nogle positive tilbagemeldinger nu hvor beslutningen er taget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er svært at guide andre...men kan fortælle mine egne erfaringer.

Jeg har aldrig brudt mig om tanken om dagplejere, fordi det er uuddannet kvinder, altså ikke dermed sagt de er ringe, men man kan komme ind fra gaden uden nogen som helst erfaring/kursus etc og så blive dp-mor...

Men med min søn fik jeg tilbudt en dp mor alligevel....tøvede men tog chancen for selvfølgelig skulle hun have en chance da jeg ikke kendte hende og mine følelser var kun bundet op på historier og fordomme.

Men alle mine fordomme blev desværre bekræftet og jeg tog ham ud efter kun 5 dage og fik ham ind i den SKØNNESTE vuggestue :) Det kunne umuligt ha været bedre - de forgudede ham og han elskede at være der.

Med min datter var det anderledes fordi hun er 1 mdr for tidlig født, og jeg ved endnu ikke og der er nogen skjulte følgesygdomme, men jeg havde set at mine datter som helt spæd godt kunne blive sådan lidt småstresset når

hun havde været i mødregruppe eller til familiekom-sammener, så jeg var ikke i tvivl om at dagpleje med kun 4 - max 5 børn ville være det bedste for hende. Det har hun så fået og vi eeeeeeeeelsker vores søde dagplejemor som

forguder Emilie og de 3 andre tøser som hun har, så det er en fantastisk lille gruppe min datter kan vokse og udvikle sig trygt i :)

Så....deraf mine valg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER