Solvej99

Hvornår var I ude og kigge på vuggestue?

3 indlæg i dette emne

Jeg har læst i en anden tråd, at man kan skrive sit barn op til vuggestueplads, når det er 1 måned gammel. Men når man skriver barnet op, skal man vel vide, hvilke vuggestuer man er interesseret i?

Jeg vil meget gerne ud og kigge på nogle forskellige vuggestuer inden jeg beslutter mig.

Hvornår var I ude og kigge på vuggestuer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev skrevet op allerede få dage efter hun var født og blev skrevet op til samtlige pasningstilbud i kommunen - også nogle private.

Blev ringet op for et par dage siden at vi kunne få hende i vuggestue (byens eneste kommunale) pr 1/9.

Er blevet enige om at vi takker ja til den plads frem for til en dagplejeplads.

jeg var nede og få en rundvisning samme dag de ringede og det var fint lige at få et billede på hvilke rammer ens barn skal færdes i. Nogle ting var slidte men de havde fin lejeplads og ungerne er jo ligeglade om stolene er blevet brugt til et hav af unger før dem :)

Det vigtigste for mig var, at personalet virkede søde og der var en rar stemning.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var der ikke lige så mange vuggestuer her hvor vi bor, men vi var ude at høre noget om en ny der skulle åbne- en privat vuggestue. Isabella blev også skrevet op til den så snart hun blev født, men fordi hun var for tidlig født og meget sansefølsom, blev vi nødt til at fravælge pladsen. Hun kunne ikke være et sted, hvor der var mange børn, og derfor kom hun i stedet i en rigtig dejlig dagpleje.

Hun er dog skrevet op til børnehave i en helt ny integreret vuggestue og børnehave, hvor vi også håber den lille nye kan komme hen. Det kunne være rart ikke at skulle aflevere 3 forskellige steder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER