Mor til de skønne

_

11 indlæg i dette emne

Mod ondt i halsen anbefaler jeg Honning. Du skal ligge en skefuld under tungen natten over. At jeg selv ikke kan fordrage honning, og derfor ikke selv kan efterleve dette råd, er en anden sag. Men min far er biavler i sin fritid, og derfor bruger mine forældre altid det, når de passer syge børnebørn eller, da min søster var lille, og det hjalp. De forsøgte også med mig, men jeg kan virkelig ikke fordrage honning, endte med at kaste op pga det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor siger altid, at jeg skal tage c vitaminer (man kan få dem som bruse tabeletter) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay var slet ikke klar over, at man kan få dem som brusetabeletter ;) Det må jeg prøve, tak for tippet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med honningen tror jeg, at jeg vil få meget svært ved. Jeg kan heller ikke fordrage honning ;) Men hvis alt andet mislykkedes så skal det da prøves ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan varmt anbefale æteriske olier. Især lemonolie og pebermynteolie til halsen og olie til at styrke imunforsvaret. Også lavendelolie som beroligende.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke en disse - der er ikke noget der kurerer en forkølelses virys - andet end tiden

Men man kan gøre den så behagelig som mulig - ved bla at indtage varme drikek - hvilke er underordnet - og putte sig under dynen til det er væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan varmt anbefale æteriske olier. Især lemonolie og pebermynteolie til halsen og olie til at styrke imunforsvaret. Også lavendelolie som beroligende.

Kram

Rikke

Hvor kan man købe dem henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke en disse - der er ikke noget der kurerer en forkølelses virys - andet end tiden

Men man kan gøre den så behagelig som mulig - ved bla at indtage varme drikek - hvilke er underordnet - og putte sig under dynen til det er væk

Kan se nu hvor jeg læser mit indlæg igen, at jeg ikke lige har fået skrevet, at jeg også mener hvad jeg kan gøre når jeg ikke er snottet og har ondt i halsen ;) Hvordan jeg kan forebygge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se nu hvor jeg læser mit indlæg igen, at jeg ikke lige har fået skrevet, at jeg også mener hvad jeg kan gøre når jeg ikke er snottet og har ondt i halsen ;) Hvordan jeg kan forebygge ;)

Heller ikke så meget :) - du kan evt forsøge at styrke dit immunforsvar - ved at spise godt med grønt og få vitaminer nok, og evt prøve biostrath i vinter halvåret

Iøvrigt er det ret normalt at blive meget syg når man har fået børn, fordi de konstant slæver div vira og bakterier med hjem fra deres inst.

Men møg irreterende - jeg har heller aldrig været så meget syg som efter jeg fik børn - og det til trods at jeg de sidste 10 år dagligt er udsat for smitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan fjerne ondt i halsen, hvis du laver timianthe.

Bare tørret timian i varmt vand og lad det trække godt. Og drik det så. Så har du ikke ondt i halsen mere. Evt. honning for at søde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER