Mama

Forandringer ved kroppen..

4 indlæg i dette emne

Hej piger,

Ligesom mange andre gravide så gennemgår min krop også forandringer. Har taget på, dog ikke det vilde, kun 5 kg. De har sat sig de rigtige steder, hvilket vil sige baller, lår, bryster. Er meget glad for det, MEN og det er et STORT MEN, jeg har fået eller er begyndt at få noget der ligner appelsinhud. Jeg har altid frygtet at få strækmærker og appelsinhud. :boo

Hvad skal jeg dog gøre? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brg olie til maven det gjorde jeg ogcdet virkede første gang.

Appelsinhud det aner jeg ikke udover en bodyscrub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg har hørt at der desværre ikke er så meget at gøre ved det, da strækmærker er genetisk betinget.

Alligevel har jeg selv valgt at bruge en meget fed creme hver dag for at gøre huden mere elastisk. Og jeg har 7-9-13 ikke fået strækmærker endnu :goodluck

Jeg havde lidt appelsinhud på lårene i forvejen, men det ved jeg egentlig ikke så meget om. Måske du kan træne det af efter graviditeten?

Ellers tror jeg desværre bare, at der er nogle ændringer ved ens krop, som man må finde sig i under og efter en graviditet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at få lidt strækmærker på maven. Jeg prøver nu med svangerskabsolie fra Welede (fås i Matas). Jeg ved ikke, om det hjælper, men det er da et forsøg værd... men man hører tit, at der ikke er noget, der rigtig hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER