shirley

Opdate herfra

4 indlæg i dette emne

Så er det vidst på tide med en update fra mig.

Blødningen er tiltaget en smule så nu har jeg blødt næsten nonstop i 3 ugers tid. :(

Øv hvor er det bare frustrerende.

Jeg har fået taget 5 HCG blodprøver indtil nu og den fra igår var på 22400 så det er jo et godt tegn :)

Jeg skal scannes for 5. gang på mandag. Igår så jeg hjerteblink for første gang :loveshower

Det lille foster vokser fint lige nu men det er ca. en uges tid mindre end det burde være. Derfor det sene hjerteblink.

Nu kan jeg kun krydse fingre og håbe på blødningen snart stopper og den lille pode bliver derinde.

Hold op hvor er det bare hårdt. Jeg er sygemeldt indtil videre fra mit arbejde på fødegangen.

Jeg er begyndt at få MEGET LIDT kvalme.

Håber det går godt for alle jer andre :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er det dejligt at du har set hjerteblink :loveshower krydser alt hvad jeg har for, at blødningen snart stopper!

Jeg er selv sygemeldt efter at have været indlagt på hospitalet fra fredag til søndag med ekstrem kvalme og dehydreing..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ked at det på dine vejne :( håber det snart går over så du kan nyde din graviditet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Lyder som nogle hårde omgange I har haft jer tøser.

Sorcha, hvad slags arbejde laver du på FG på RH? Bliver helt nysgerrig :) Dejligt at du så hjerteblink og spiren er i maven. :) Glæder mig selv til det bliver min tur til NF. Kan da næsten ikke vente. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER