Susse

hvad har i af symptomer?

15 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger jo næsten sig selv... Kan i mærke i er gravide?

Her er der til tider ekstrem træthed om eftermiddagen så jeg må have mig en lur.. Om morgenen derimod er jeg bare vildt frisk og gerne alt for tidligt ( kl 5-6). Ellers er jeg vildt tørstig og kan bare ikke få vand nok. Min sult er også mere udtalt. Er enten helt mæt eller vildt sulten.. Jeg er ikke kun lidt sulten.. Men alt i alt passer det mig nu fint at kunne mærke det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen symptomer overhovdet. Da jeg ventede pigerne, var jeg slet ikke i tvivl om graviditet, der var brysterne ved at springe af ømhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enorm træt, men det er også det eneste. Går tidligt i seng for får ikke sovet i løbet af dagen for drengene tager alt min tid. Har sovet sammen med Emil en enkelt dag til middag. SKØNT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har INGEN symptomer endnu - så håber da de kommer snart..

det er mit første barn, så vil jo gerne ku mærke en hel masse hi hi..

Men er dog ikke i tvivl om at det nok snart skal komme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ekstremt træt. Er bange for at gabe min kæbe af led, fordi jeg gør det så tit.

Og så har jeg kvalme i meget stor grad. Specielt om eftermiddagen og aftenen. Har købt Sea Band, som hjælper utrolig godt. Har dem på i alle døgnets vågne timer, men må tage dem af fx når jeg skal i bad. Så to minutter inde i badet får jeg igen kvalme! Har dog endnu ikke brækket mig.

Det tredje symptom jeg har er knapt så lækkert at fortælle om, men jeg har mange problemer med min afføring og oppustethed.

Så det var lidt fra mig rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg var for 2 uger siden på ferie i Tyrkiet, hvor jeg fik problemer med maven midt på ugen, og skulle på toilet kort tid efter jeg havde spist.. Efter vi kom hjem fortsatte det, hvor det efter 3 dage efter gik over i opkast... Det varede i 4 dage. Mini kæreste prøvede at købe Sea Band armbånde til mig - de hjalp forholdsvis hurtigt og har ikke haft kastet op siden... Dog er problemerne med maven komme igen..

Så jeg kan varmt anbefale Sea Band armbånde - kan ikke undvære dem.. Derudover kan jeg anbefale Dracula bolcher mod kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg har enormt meget kvalme døgnet rundt. Har fået anbefalet B6 vitamin og køresygepiller af lægen, men man bliver bare helt sindssygt træt af dem. Så for mig er det ret hårdt. Nogle dage kommer jeg ikke rigtig ud. Jeg kunne slet ikke forestille mig, hvordan jeg skulle gå på arbejde. Heldigvis har jeg sommerferie. Puuuha.

Så ja, det er dejligt at kunne mærke der sker noget.... mææææeen ikke for meget. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det faktisk bare de ømme :hophop der er mest generende.

Men er jo heller ikke så langt endnu, sidste gang havde jeg det også fint intil ca uge 8 og så kastede jeg faktisk op resten af graviditeten :puke så det håber jeg ikke jeg skal igennem denne gang, men hvis det er prisen så gør jeg jo også gerne det for den lille spirer :loveshower

Har faktisk været mega forkølet, så måske nogle gener har skjult sig????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i varmen.

Jeg har ømme bryster, men det kommer i perioder synes jeg. Så er jeg meget træt og har heldigvis ikke kvalme.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kaster så op nu! øv symptomer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har meget kvalme og er ennorm træt heletiden... mine bryster har været ennorm ømme men er det heldigvis ikke så meget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger :balloons

Jeg har mega meget kvalme hele tiden og har lyst til at kaste op sådan ca hele tiden :wacko Samtidig er jeg helt vildt træt :blink Jeg synes godt nok at det er hårdt, men når man tænker på hvorfor, så er det jo okay. Jeg husker bare ikke at jeg havde så meget kvalme sidste gang.

Mine bryster er ømme og så er de vokset en hel skål. Jeg synes godt nok at de er tunge at rende rundt med :hophop

For øvrigt kan jeg anbefale piratos og sea-band mod kvalme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Girls.

Døjer i også med oppustelig mave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen.

Jeg har stadig en smule ømme bryster, men slet ikke som de første mange uger. Det samme med trætheden - den er knap så voldsom nu heller. Var simpelthen så træt de første uger!!!!!!!!!! Jeg spiser mere end jeg plejer :sandie - ikke godt - men det er også blevet en vane for ikke at blive dårlig. Men det skal helt sikket styrres, ellers ender jeg med at tage mere end 12-13 kg på som de 2 andre gange. Det vil jeg ikke. Jeg er også oppustet, men det er jeg også tit selvom jeg ikke er gravid. Ellers ikke de store gener... Glæder mig til at kunne mærke liv igen :gravid

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Om morgen har jeg ondt i siden af mine bryster og så er jeg meget træt. Jeg har heldigvis ikke kvalme, men jeg er begyndt at blive køresyg. Så jeg har fået købt mig sea bånd og det hjælper synes jeg.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER