Mor til de skønne

-

5 indlæg i dette emne

Seriøst christina jeg er så glad for jeg lige havde taget en tår af mit saftevand ellers havde jeg druknet min computer.. hehe... :lol :lol

Når det så er sagt så woooow det lyder sq da vildt godt.. jeg har overvejede meget masveskindopperation men hvis nu man kunne klare meget uden så ville det da klart foretrækkes...

ved du noget om priser ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:haha Jeg suger stadig vand op fra min :lol

Det lyder nemlig vildt godt og jeg har også haft tænkt på en maveskinsoperation, men er i forvejen sat til i ar, så orker ikke endnu et :blink Så tænker at det Thermage skal have en chance ;) Aner ikke noget om priser og kan ikke se nogen på deres hjemmeside, men har skrevet en mail og spurgt dem :)

læste lige en der gav 22500 for pande og noget jeg ikke kan huske.. og ingen resultat..må lige google det lidt mere :)

nårh hele ansigter.. HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

læste lige en der gav 22500 for pande og noget jeg ikke kan huske.. og ingen resultat..må lige google det lidt mere :)

Okay det er en del. Jeg skal også lige have undersøgt det noget mere, inden jeg evt. forsøger mig med det ;) For det er bare rigtig mange penge, hvis det ikke hjælper en dyt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER