Amaryllis

Er jeg virkelig den første til at åbne februar??

12 indlæg i dette emne

Jeg testede positivti fredags på strimmel og i går med en ClearBlue. Min oprindelige testdag er i morgen.

Vi startede projekt barn3 i februar, var begyndt at indstille mig på, at vi skulle udskyde projektet til efter september. Men lykken står den kække bi og jeg valgte at snydeteste i fredags, selvom jeg ingen symptomer på graviditet har.

Som jeg kan regne ud, så har jeg termin 9/2-2012. Endnu en graviditet med termin tæt på en bedsteforældres fødselsdag. Med den ældste havde jeg termin dagen før farfars fødselsdag og barn 2 3 dage efter farmors fødselsdag. Denne er så 5 dage efter min mors fødselsdag.

Sjovt som vi lige ramler ind i bedsternes fødselsdage.Gad vide, hvis vi en dag får nummer 4 om det bliver i nærheden af min fars fødselsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også lige så stille under fanerne herinde

Skulle have mens d. 1. men testede idag. Der kom streg nummer 2 med det samme, men den er ikke helt vildt tydelig, men den er der. Prøver at se om jeg kan få et billede ind af den

Er simpelthen SÅ glad. Vi begyndte at snakke om nummer 3 i efteråret og var egentlig lige på vippen til at lægge planerne på hylden, men sørme om der ikke var gevinst idag

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv i tirsdags.. Havde en dag på arbejde mandag hvor jeg bare ikke kunne holde øjnene åbne... Og sørme om der ikke var to meget tydelige streger tirsdag morgen... Tror jeg har termin d. 1 februar så vidt jeg kan regne ud..

Det begynder så småt at gå op for mig nu, så håber bare den lille spunk hænger fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab... hvor synes jeg bare tiden går langsomt.. ville ønske jeg kunne skippe de første 12 uger og bare gå direkte til nf.. heldigvis skal jeg da på 3 ugers ferie op til, så det hjælper nok på det hele.. hva med jer kan i få tiden til at gå til de famøse 12 uger er ovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden er så laaaangsom.

Bare man, som du skriver, kunne springe de første 12 uger over. Jeg skal til lægetjek i næste uge, så kommer jeg lige et skridt videre i tiden.

Jeg går hjemme og regner med, at sådan kommer hele graviditeten til at foregå, da jeg blev fyret op til påske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til lægetjek i næste uge.. tirsdag.. Så det bliver lidt spændende.. Det er ligesomom det gør det mere officielt.

Derudover han jeg mandag d. 20 tid til en tryghedsscanning vi selv betaler os fra... så der sker noget der har med baby at gøre to uger i streg.

Jeg synes jeg har en del tegn på at være gravid, men heldigvis ikke noget der er slemt.. Dog er jeg til tider ret træt, især hvis vi har været på farten en hel dag. Kunne næsten være faldet i søvn i aftensmaden igår..

Desuden har jeg lige taget en test mere.. Bare fordi jeg kunne.. Og stregen kom med det samme væsken kom forbi.. Den blev næsten helt sort... Ikke at jeg var i tvivl om resultatet, men jeg havde jo lige en liggende.. hi hi :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig også lige så stille på. Testede positivt i fredag d. 10/6 og så vidt jeg kan regne ud burde jeg have termin den 15. feb.

Uuuh, det er bare rigtig spændende, men jeg synes godt nok at fra det øjeblik jeg så de to lyserøde streger blev jeg virkelig bange for at skulle miste det igen.

Og når man så får virkelig slemme smerte i underlivet, dagen efter at have testet positiv, så bliver man altså lige en tand mere bange.

Ikke fordi at jeg ikke er glad, jeg er overlykkelig, men det ville være dejligt hvis frygten for at miste kunne træde lidt i baggrunden.

Men jeg glæder mig rigtig meget til at følge jer andre, så man har nogen at snakke med som er nogenlunde lige så langt i graviditeten som jeg selv.

Tillykke til alle jer der har meldt jer på indtil videre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.. håber din lille spire bliver siddende og gror sig stor og stærk.. ja lige pludselig bliver man skrøbelig når det gælder spiren, utroligt så meget en positiv test kan gøre ved en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg hører til herinde :) men med en meget ustabil cyklus kender jeg ikke præcis min termindato.

Skal til lægen i næste uge, så der håber jeg at vide besked med sikkerhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil. Dejligt med endnu en gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilhører en terminsgruppe :-) :-) :-)

Åh altså, bare at kunne sige det :-)

Men... tror efter mine beregninger, at jeg må have termin omkring 22 februar...

Har INGEN symptomer på at være gravid endnu, men har taget 3 MEGET positive test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg er glad for at der er andre som også synes at tiden går rigtig llllllllllllllaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnggggggggggggssssssssssooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmm. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal finde på fordi jeg har heller ikke energien fortiden. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER