Susse

Skal slettes

10 indlæg i dette emne

Hos os fik folk det at vide på lidt forskellige tidspunkter, alle inden vi havde været til NF-scanningen eller andre former for scanning.

Min mor fik det at vide den dag jeg testede positivt for jeg havde virkelig brug for at snakke med en da jeg stod med testen i hånden. Der var jeg 4+?. Hun fik "kun" et telefonopkald hvor jeg fortalte det.

Min stedbror fik det at vide en uge før jul fordi vi skulle på ferie med ham og min mor i en uge og det ville være lidt svært at holde det skjult for ham i en uge hvor vi var sammen hver dag.

Resten af familien fik det at vide juleaften.

Til min mands forældre havde vi købt to kopper hvor der stod farmor og farfar på og lagt et lille kort ved fra deres nye lille barnebarn. Vi var hos mandens mormor da vi gav dem kopperne og der var en del anden familie også. Da farfar pakkede kopperne op sad farmor bare og beundrede kopperne og læste flittigt højt fra kopperne, men hun fattede den ikke rigtig. Det gjorde de andre dog hurtigt og sad og smilede og nikkede og ville gerne sige tillykke men alligevel vente til farmor havde fattet den. Det var først da der var en der spurgte om jeg var gravid at det gik op for hende :P Det var rimelig skægt men så blev hun helt vild glad og det gjorde farfar og oldemor også :loveshower

Min storebror fik det at vide da vi kom ud til min mor for at holde jul. Der var det kun ham der ikke vidste det. Han fik beskeden mundtlig og blev også rigtig glad. Nu er jeg Gravide-smølf for ham....ved ikke lige hvorfor :unsure

Mandens brødre og påhæng var vi ikke sammen med juleaften men der havde vi på deres julegaver vedhæftet et kort fra den lille hvor der stod at mor og far glæder sig til at blive forældre og at den lille glæder sig til at møde dem alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo lige idag fundet ud af at jeg er gravid igen. Vi har sagt det til vores forældre og søskende og ellers ikke andre. Vi har ikke nogen bestemt dag for hvornår vi siger det, men sidste gang sagde vi det først til andre efter 12-ugers scanning. Men nu må vi se. Regner med at jeg vokser rigtig hurtigt på maven denne gang så det bliver nok lidt svært at skjule

Noah (vores store dreng på 4) ringede og sagde det til mormor og bedsteforældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte at fortælle det efter nakkefoldsscanningen.

Så i lørdags havde vi inviteret familien over til Michaels fødselsdag... og da alle sad og drak varm kakao og spiste lagkage, smuttede jeg med Christina ud på puslebordet og byttede hendes bluse ud med den her:

sp8x12.jpg

Det kan være lidt svært at læse, men teksten siger:

Inde i min mors mave,

ligger der en lille gave.

Jeg skal være

STORESØSTER!

Folk fangede den lynhurtigt - og de blev alle rigtig glade på vores vegne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte at fortælle det efter nakkefoldsscanningen.

Så i lørdags havde vi inviteret familien over til Michaels fødselsdag... og da alle sad og drak varm kakao og spiste lagkage, smuttede jeg med Christina ud på puslebordet og byttede hendes bluse ud med den her:

sp8x12.jpg

Det kan være lidt svært at læse, men teksten siger:

Inde i min mors mave,

ligger der en lille gave.

Jeg skal være

STORESØSTER!

Folk fangede den lynhurtigt - og de blev alle rigtig glade på vores vegne :loveshower

Hor har du egentlig købt den henne ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke talt om, hvornår familien skal vide det.

Dog tror jeg, at lægebesøget lige skal klares inden det bliver sagt. Er spændt på, at fortæller pigerne det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hor har du egentlig købt den henne ??

Her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har planlagt at det først bliver fortalt efter nf scanning, så det skal lige holdes hemmeligt nogle uger endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej caramia hvor er hun bare sød... Har desværre ikke sådan en lækker lille en, men ellers havde den da været oplagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej caramia hvor er hun bare sød... Har desværre ikke sådan en lækker lille en, men ellers havde den da været oplagt :)

Tusind tak :)

Vi mente jo også at vi måtte benytte muligheden for at lade Christina fortælle budskabet denne gang - og det gjorde hun rigtig godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER