mille1981

Hvor høj musik hører du?

15 indlæg i dette emne

Jeg pendler dagligt til København, og bruger derfor en del tid i toget hver dag. Og stort set hver dag sidder der en eller flere personer i toget der hører så høj musik, at man kan høre det ud gennem høretelefonerne. Jeg tager så selv mit iPod frem, så jeg slipper for at høre på andre folks halve musik.

I dag var det så slemt, at jeg kunne høre den andens musik over min egen musik! Ind i mellem er det også folk der sidder i den anden ende af kupeen man kan høre spiller musik. Jeg kan for det første slet ikke forstå at man vil byde sine ører så høj musik. For det andet undrer jeg mig over, at man egetnlig ikke ved det generer andre? Sidder jeg i en stillekupe beder jeg ofte folk om at skrue ned, for der mener jeg ikke at de må spille så højt at andre kan høre det, men i en alm. kupe er det sjældent jeg siger noget til det.

Når jeg tænder min egen iPod, kan jeg ikke høre musikken før den sidder i ørerne, ligesom jeg sagtens kan høre alt hvad andre folk snakker om.

Men hvor høj musik hører du? Og tænker du på om omgivelserne kan høre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gør som du gør.. Jeg tænder musikken INDEN jeg kommer den i ørene, og sørger for andre ikke kan høre den :) Synes det er SÅ belastende at høre andres musik, og jeg kan sagtens finde på at bede folk skrue ned - Mest hvis det er en der sidder ved siden af mig, og jeg skal sidde der længe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kører heldigvis stort set aldrig med S-tog... Og når jeg kører med DSB bestiller jeg plads i stille-kupe, for jeg kan nemlig ikke udholde folk der larmer, hvad enten det er højlydte private telefonsamtaler eller musik. For sjovt nok er dem med den høje musik sjovt nok også dem med virkelig dårlig musiksmag - oftest sådan noget techno-noget der larmer ekstra meget! <_<

Jeg tror ofte, at folk der hører så høj musik er fuldt bevidst om, at alle andre også kan høre det og det er med fuldt overlæg, fordi de synes det er sejt... Hvilket det slet ikke er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg tænker faktisk ikke over hvor højt jeg hører musik :blush: Men hvis nogen bad mig skrue ned ville jeg selvfølgelig gør det. Jeg tror faktisk heller ikke at min lille søde mobil kan spille ret højt radio, hehe.

Jeg kan btw godt finde på at høre techno højt, og vil lige indskyde at jeg aldrig ville gøre det for at genere nogen bevidst eller for at virke sej. Techno lyder bare bedst højt, hehe :blush: Men igen, hvis jeg blev gjort opmærksom på at andre kunne høre det, så ville jeg skrue ned. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Og lidt off-topic, så jeg faktisk meget mere generet af folk der råber i bus/tog end dem der hører musik. Tal dog normalt! :blink

Og det værste af det værste: Folk der piller næse i bussen. Adr....! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører meget høj musik og skråler med på de fleste af sangene så højt jeg kan.... Men jeg kører i bil ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører meget høj musik og skråler med på de fleste af sangene så højt jeg kan.... Men jeg kører i bil ;-)

:haha :sc

Det gør jeg faktisk også selv nogle gange... Og jeg eeeeelsker, når jeg ser andre bilister gøre det, især når de virkelig giver den gas med attitude og det hele! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :sc

Det gør jeg faktisk også selv nogle gange... Og jeg eeeeelsker, når jeg ser andre bilister gøre det, især når de virkelig giver den gas med attitude og det hele! :D

Det gælder om at finde sin indre Britney Spears frem hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gælder om at finde sin indre Britney Spears frem hihi

Jeg elsker også at synge meget højt når jeg kører i bil! :D Og gerne vil Britney!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon :bunny Jeg hører HØJ musik, eeelsker høj musik :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt lide høj musik, men fornuften sejre 95% af tiden og høre som du Mille svagt musik.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også at synge meget højt når jeg kører i bil! :D Og gerne vil Britney!!! :yay

Jeg fik kørekort sidste sommer.. Og jeg vil sige at jeg er blevet en meget bedre sanger siden da :bunny Jeg skråler også med på musikken... GENIALT..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, nu kører jeg ikke med offentlig transport, men hjemme hører jeg MEGET højt musik, og har altid gjort det, det ligger simpelthen i mine gener :P

Også derfor jeg har måttet skifte højtalere flere gange :whistling :oops

Men min mands højtalere (kæmpe imq stage line 1000w) kan trække lyden :badgirl

Lige så med vores stuehøjtalere fra Dali.. men de var nu heller ikke helt billige. Min eksmands B&W kunne også fint holde til mig :bunny

I bilen har vi ikke længere noget ordenligt anlæg, der var simpelthen ikke plads til subben nogen steder :( Så vi solgte alt vores Cerwin Vega, men beholdte dog vores Alpine.. Det er bare ikke helt det samme med små indbyggede skodhøjtalere :numse

Men så er der en chance for at ungerne udvikler en nogenlunde normal hørelse :lolhit

På min mobilos hører jeg sjældent musik selvom det trods alt er en walkman phone. Af den simple årsag at jeg bliver ved med at smide headsættet væk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej så har jeg været så hellig at svare jeg altid kun høre lav musik.. men nu fik jeg sat min volbeat cd i bilen.. og så skal der altså skrues op :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKER, ELSKER, ELSKER musik :bunny og hører mange forskellige genrer :P Herhjemme og i bilen bliver der skruet op når der er godt musik i højtaleren. Dog ikke i flere timer ad gangen, da jeg faktisk har ret meget respekt for det at få tinitus og generne derved.:( Af samme grund bliver der heller ikke skruet højt op for lyden, hvis jeg lytter til musik i høretelefoner. Og benytter jeg mig af offentllig transport er lyden også lav - mest fordi jeg HADER at sidde i et rum med andre, hvor jeg ikke kan høre og derved forstå hvad der foregår omkring mig. :blink Selvom jeg har musik i ørerne vil jeg kunne høre, hvis der bliver talt til mig med alm. stemme og hvis der bliver givet beskeder over højtaleren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER