lukaj

1½ års ventetid på skoletilbud :(

8 indlæg i dette emne

vi har idag haft besøg af PPR og det gik sådan set rigtig godt, dog blev jeg noget overrasket over at høre at kaj tidligst vil kunne starte i specialklassen inde i vejen til august 2012 :o jeg synes dælme det er længe at vente når det bare går ned af bakke ligenu. men som hun sagde så måtte han jo bare ha noget ekstra støtte og så måtte vi håbe at der var plads til ham om et års tid.

problemet er så at den skole han går på nu flytter til læborg efter sommerferien så det vil jo betyde at han kommer til at ha gået på 3 forskellige skoler når han starter i 2 kl, og han har så svært ved at falde til :( jeg synes bare ikke det er fair at han skal kastes rundt på den måde men der er jo desværre ikke andre muligheder da skolen flytter, jeg havde jo nok bare naivt håbet på at kunne flytte ham til et blivende sted efter sommerferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej nej nej nej.... Det er fandme bare ikke i orden søde :( Har sådan tænkt på jer i dag - og så logger jeg ind til sådan et ærgeligt svar :(

Hvordan kan de "tillade" at en dreng der har det svært - skal igennem alt dette?? <_<

Knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej nej.... Det er fandme bare ikke i orden søde :( Har sådan tænkt på jer i dag - og så logger jeg ind til sådan et ærgeligt svar :(

Hvordan kan de "tillade" at en dreng der har det svært - skal igennem alt dette?? <_<

Knus herfra

Meget enig med Stinna :( Det er bare ikke i orden overfor Kaj :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er jeg ked af at læse. Det kan da næsten ikke være rigtigt :(

Håber der viser sig en hurtigere og bedre løsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må virkelig være stærke og banke i bordet - nogle gange siger kommunen fra, fordi det er lettest og passer dem bedst, men hvis man presser dem lidt, finder de plads alligevel..

Det er bare IKKE okay at han skal smides rundt :( Stakkels dreng....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu tænkt lidt over det og jeg tror jeg prøver at ringe til kommunen på mandag og få en snak med dem får jeg kan mærke på mig selv at det altså går mig meget på. jeg har bare været så ked af det siden den samtale :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu tænkt lidt over det og jeg tror jeg prøver at ringe til kommunen på mandag og få en snak med dem får jeg kan mærke på mig selv at det altså går mig meget på. jeg har bare været så ked af det siden den samtale :boo

Åh søde... kan godt forstå du er ked af det... som vi har snakket om før.. så er det jo også et stort skridt som forældre/mor at acceptere at ens barn/børn har behov for hjælp. Og så derfra og til hvad man gør bedst når det er tvillinger..

Håber kommunen tager sig sammen og lytter til dig... :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide, at tale med kommunen igen.. Du kan starte med at fortælle hvordan du har det, også kan du hvis de stadigvæk ikke er medgørlige, banke i bordet, og sige det simpelthen ikke kan passe de ikke kan finde plads til ham på den skole han egentlig skal gå på..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER