DikteK

"smertefri" fødsels - eller i hvert fald derhenad

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :-)

Jeg har nu set et par optagelser af fødsler, og må indrømme "JEG ER SKRÆMT FRA VID OG SANS :-/" Har efterfølgende læst en del om "smertefri" fødsel og er interesseret i at vide, om nogen af jer skønno qvinder har erfaring med akupunktur som smertelindring??

Min kammerat fortalte, at hans eks-kæreste sov dybt imellem veerne, og at smerten var til at holde ud for hende! Dette synes jeg nu lyder MEGET positiv :-) Og vil derfor forhøre mig om nogen af jer herinde har erfaring med det??

uQVfdC2.jpguQVfp2.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg læse selv bogen 'Fødsel uden smerte' af Pierre Valley, da jeg ventede min datter. Jeg nåede dog kun at træne presseteknikken. Denne gang tager jeg et kursus i smertefri fødsel (du kan læse mere på smertefrifoedsel.dk) og det er super godt. Anja Bay, der laver kurserne fattede selv interesse for konceptet efter at have læst bogen og brugte teknikkerne ved sin egen fødsel. Nu underviser hun i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må endelig ikke være skræmt, det er en fantastisk oplevelse. Din krop arbejde og ved bare hvad den skal gøre - og du skal følge med, give slip og lade den arbejde. Jeg lånte nogle bøger på biblioteket med visualiseringsteknikker men jeg fik slet ikke brug for det, jeg syntes klart det var til at holde ud selvom det gik meget stærkt. (åbnede mig 4 cm på 45 cm fra 6-10 cm. og de første 6 var kommet på en time)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER