Line1989

3 måneder til termin - Lad os tælle ned piger :)

123 indlæg i dette emne

Har præcis 2 mdr. tilbage.. det går søreme hurtigt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu en milepæl..

I dag er der 6 uger til termin.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille milepæl jeg synes var lidt sjov ;) Uge 35, dvs. 35 dage til termin :)

Nøj hvor manden gælder sig og gerne vil have den lille snart kommer ud og siger hej til ham :7himmel Han nævner det stort set hver dag og har gjort det et stykke tid nu. Det er så dejligt at mærke at han gælder sig så meget :loveshower

Jeg gælder mig også rigtig meget, men som jeg siger til både ham og mig selv, så må den lille gerne lige vente til i hvert fald efter d. 14.7 så jeg kommer indenfor normal fødselsperiode....men så må den også gerne komme hurtigt derefter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er der 8 uger til termin :loveshower

Nej hvor jeg glæder mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag jeg har 50 dage til termin :D

Glæder mig mere og mere for hver dag der går... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg 1 mdr. til termin :loveshower

Det er så vildt at tænke på og manden tror ikke den bliver derinde til termin, så han tror snart den kommer :unsure og jeg føler mig ikke lige helt klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg 1 mdr. til termin :loveshower

Det er så vildt at tænke på og manden tror ikke den bliver derinde til termin, så han tror snart den kommer :unsure og jeg føler mig ikke lige helt klar.

Ha ha... Hvad bygger han det på? De fleste førstegangsfødende går jo over tid. Du skal nok blive klar når den tid kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Hvad bygger han det på? De fleste førstegangsfødende går jo over tid. Du skal nok blive klar når den tid kommer :)

Ja det har jeg også sagt så det ved jeg hellere ikke rigtig hvor han har fra, men noget med at den allerede fylder rimelig godt og så tror jeg bare han glæder sig rigtig meget og gerne vil have den snart kommer ud og siger hej :whistling

Og ja klar skal jeg jo nok nå at blive, men det hele virker bare uvirkeligt lige nu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg også sagt så det ved jeg hellere ikke rigtig hvor han har fra, men noget med at den allerede fylder rimelig godt og så tror jeg bare han glæder sig rigtig meget og gerne vil have den snart kommer ud og siger hej :whistling

Og ja klar skal jeg jo nok nå at blive, men det hele virker bare uvirkeligt lige nu :blush

Ja, det er nok ønsketænkning ;)

Jeg synes også at det er ret uvirkeligt. Man har ventet og ventet så længe, så det er helt underligt at forestille sig at de nogensinde kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny milepæl:

5 uger eller 35 dage tilbage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 uger :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 dage til termin idag :loveshower

Det bliver mere og mere spændende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er min barsel officielt begyndt :)

Det betyder dog ikke den store forskel fordi jeg allerede har gået hjemme siden slut januar, men nu behøver jeg ikke tænke på sygemelding, ferie eller job det næste lange stykke tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 måned til termin!!! :glad

Det er altså en vild milepæl at nå. Det er næsten ikke til at fatte.

Jeg tror jeg er begyndt at få vand i hænder og fødder. De er hævede og klør rigtig meget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 måned til termin!!! :glad

Det er altså en vild milepæl at nå. Det er næsten ikke til at fatte.

Jeg tror jeg er begyndt at få vand i hænder og fødder. De er hævede og klør rigtig meget <_<

:glad :glad :glad

Øv med vandet :( Min JM sagde man skal huske at drikke rigeligt med vand mod vandet...lidt underligt, men det skulle hjælpe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger til termin!!! :)

Jeg har stadig ingen strækmærker fået, så tror mere og mere på at jeg (måske) slipper helt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Øv med vandet :( Min JM sagde man skal huske at drikke rigeligt med vand mod vandet...lidt underligt, men det skulle hjælpe :D

Det vil jeg huske, tak :)

Det var virkelig voldsomt i går. Jeg har aldrig set mine fødder så hævede før :o

Men er glad for at det i det mindste først har vist sig her med en måned tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 uger til termin!!!

Min ticker tæller ikke længere ned i måneder, men er nu gået over til uger :glad

Jeg har fuldført 90 % af graviditeten og der er 28 dage til termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den officielle barsel STARTET!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag runder jeg 37+0 hvilket vil sige jeg nu er indenfor normal fødselsperiode så nu må den lille egentlig gerne komme ud og sige hej til os :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag runder jeg 37+0 hvilket vil sige jeg nu er indenfor normal fødselsperiode så nu må den lille egentlig gerne komme ud og sige hej til os :loveshower

Jubii... Det er så spændende :balloon

Især fordi I ikke kender kønnet. Jeg holder nu stadig på at det bliver en pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii... Det er så spændende :balloon

Især fordi I ikke kender kønnet. Jeg holder nu stadig på at det bliver en pige ;)

Rigtig spændende :7himmel

Jeg er også begyndt at tror på det er en pige, men nu må vi se når den kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg til uge 35+0 og har nu 35 dage til termin :) Stadig ingen vand i kroppen eller strækmærker :D Meeen er begyndt at have lidt halsbrand og hold op det kan da godt være ubehageligt... Igår aftes løb jeg 4 km. så jeg kan stadig lidt endnu :) Håber at kunne løbe helt frem til fødslen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg til uge 35+0 og har nu 35 dage til termin :) Stadig ingen vand i kroppen eller strækmærker :D Meeen er begyndt at have lidt halsbrand og hold op det kan da godt være ubehageligt... Igår aftes løb jeg 4 km. så jeg kan stadig lidt endnu :) Håber at kunne løbe helt frem til fødslen... :)

Åh nej, halsbrand kender jeg alt for godt til. Jeg har stort set haft det hele graviditeten HVER nat. Det er frygteligt :(

Hvor er det vildt at du stadig kan løbe :) Jeg synes det er vildt ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor synd for dig at du har døjet så meget med halsbrand. Mit drejer sig kun om 4-5 dage ialt og det synes jeg er ubehageligt :)

Altså efter at han er så langt nede i bækkenet føles det lidt anderledes at løbe, men nyder bare at jeg stadig kan løbe lidt småture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER