Nitzen1987

Hvad synes I om følgende gave

8 indlæg i dette emne

når jeg afslutter min praktik den 10. december...

Mine praktiklærere hedder Louise og Jóhanne, så overvejer nu at købe en Trip Trap nisse med deres eget navn til dem hver....

Hvad synes I om den idé

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes det er en rigtig god ide ;) Jeg ville hvert fald blive glad for sådan en gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en rigtig god ide

Er det din lange praktik du har været i?

Er selv i praktik nu, men det er kun 1 observations uge og så 4 uger efterfølgende, så køber ikke en gave til min praktiklærer grundet det korte kendskab, men gjorde det sidste år da jeg var i min 9-ugers praktik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da en rigtig god ide

Er det din lange praktik du har været i?

Er selv i praktik nu, men det er kun 1 observations uge og så 4 uger efterfølgende, så køber ikke en gave til min praktiklærer grundet det korte kendskab, men gjorde det sidste år da jeg var i min 9-ugers praktik

Ja det er emin 7 ugers alene-praktik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en fin gave. Nu ved jeg ikke hvad du læser til. Men jeg har selv været praktikvejleder, og som praktikvejleder forventer man overhovedet ikke at få noget (udover noget konstruktivt feedback), så en gave vil vække glæde uanset hvad det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en fin gave. Nu ved jeg ikke hvad du læser til. Men jeg har selv været praktikvejleder, og som praktikvejleder forventer man overhovedet ikke at få noget (udover noget konstruktivt feedback), så en gave vil vække glæde uanset hvad det er.

jeg er lærerstuderende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er en super god gave :) Sidste år i vores praktik gav vi jo en kurv med lidt forskelligt og min lærer blev rigtig glad..

Så tror da bestemt din gave vil vække stor jubel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER