Malene84

Hvad er der i?

5 indlæg i dette emne

jeg har ikke hentet den endnu og er noget nysgerrig på indholdet udover blespanden. Hvad har der været i jeres? (de skriver jo at indholdet varierer lidt) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min var der prøver fra Derma, en baby og en woman, vanish, et par bleer og en ske til baby. Den er absolut ikke så spændende som den fra føtex <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm næh det lyder ikke vildt spændende...men så glæder jeg mig da til den fra føtex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min var der prøver fra Derma, en baby og en woman, vanish, et par bleer og en ske til baby. Den er absolut ikke så spændende som den fra føtex <_<

Det var også det der var i min. Synes hellere ikke det var det mest spændende. Jeg glæder mig også til den fra Føtex, som jo egentlig snart må dukke op for det er vist 2 mdr. inden termin. Det jo snart :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min var der prøver fra Derma, en baby og en woman, vanish, et par bleer og en ske til baby. Den er absolut ikke så spændende som den fra føtex <_<

Der var det samme i min. Det der fyldte mest i pakken var reklamer for alt fra stamceller til ficherprice og alt andet mellem himmel og jord. Syntes der var lidt falsk reklame at de viser alle de her fine ting i reklamen, og skriver at der er ting i fra ficherprice på pakken, og der så kun er de ting i, som beskrevet oven for.

Men ble spanden er flot.

Pakken er 30 x 30 x 70. Tror godt man kan have den på en cyklel hvis man har noget at binde den fast med. Den er heller ikke tung.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER