Morhovgård

Hmm... Bløder lidt...

9 indlæg i dette emne

Hej Tøser...

Ër i uge 15 og da jeg var på toilettet var der en lille smule helt frisk blod... Er der nogen af jer der har prøvet det samme?? Har heldigvis ikke ondt, men har været lidt øm uden på maven især igår, men fordi den vokser tror jeg....

Håber i kan hjælpe mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville holde mig i ro fra nu af og til i morgen tidlig - også ville jeg ringe til lægen!! Bare for at blive tjekket om alt er okay... Der er mange der bløder lidt, og det er højest sandsynligt ingenting :) Men bare ring til lægen i morgen tidlig, så ved de helt sikkert hvad du skal gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også blødt en smule i uge 7 i min graviditet med min ældste datter. Kontakt lægen og hør hvordan han synes du skal forholde dig i morgen.

Det skal nok gå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar... Ringede til lægen her til morgen og hun mente ikke det var noget, men skulle lige komme ned med en urinprøve

som lige skulle tjekkes.... Men blødningen er stoppet og stadig ikke ondt i maven...

God dag til jer alle sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så også tilføje at jeg har hørt om mange der bløder lidt hele graviditeten igennem faktisk , uden at det er noget alvorligt .

jeg har selv blødt meget i med min første , og nu anden gang jeg er gravid ( er i uge 20 ) har jeg blødt ( styrtblødt ) over flere måndeder , og det er først stoppet nu, og har været ganske ufarligt , vil også sige at du skal være obs på smerterne , er der ingen smerte er det højst sandsynligt ikke noget alvorligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede en enkelt lille frisk blødning, som kom, da jeg skulle tisse, da jeg var gravid i uge 24. Der var ingen smerter hverken før, under eller efter episoden, men jeg tog alligevel på Rigshospitalet. Her blev jeg undersøgt, og de kunne ikke finde årsagen til det. Men de mente, at det muligvis kan skyldes alt fra en lille rift i livmodermunden, hormonforstyrrelser eller det faktum, at jeg vist har en lidt foranliggende moderkage. Men jeg vil klart råde kvinder til altid at blive tjekket for den slags, også selvom det oftest er helt normalt og ufarligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet det, men jeg ville kontakte lægen hvis det var mig, kan godt være nogen synes det er hysterisk, men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa... Jeg har læst, at der godt kan forekomme lidt blødninger under graviditeten. Det kan fx være efter sammenleje, fordi man er lidt mere sart og kan få små rifter, men det kan også være fordi livmoderen vokser og det hele strækker sig så meget derinde... Det er sikkert ingenting, når du ikke har ondt. Sender varme tanker til din lille baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor småblødte hele graviditeten igennem, da hun var gravid både med min storebror og med mig.

Så det skal nok være iorden det hele, men jeg ville også have ringet til lægen, hvis det var mig... bare for at være sikker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER