Banshee

Spiral

31 indlæg i dette emne

Spændende :loveshower

Jaaa.. Vi går i gang til november, er vi blevet enige om.. Han er "bange" for at gå i gang tidligere, og være så heldige at den er der i første "hug" - også ville det passe med hans eksamen.. Så hvis vi venter til November, burde den først komme efter.. Håbe håbe håbe håbe.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa.. Vi går i gang til november, er vi blevet enige om.. Han er "bange" for at gå i gang tidligere, og være så heldige at den er der i første "hug" - også ville det passe med hans eksamen.. Så hvis vi venter til November, burde den først komme efter.. Håbe håbe håbe håbe.. :7himmel

Hvor dejligt :)

Der er da virkelig sket en ændring siden sidst, hvor jeg læste i en af dine tråde, at han på ingen måde mente at han var parat endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men sådan virker P-piller da også...? Altså... Mange får jo stadig ÆL, men hormonet gør at slimet ændre sig, så det ikke holder på ægget.

Nej, med p-piller bliver ægget ikke befrugtet.....

Hvordan virker p-piller?

P-piller virker ved, at ægløsning hindres, og ved, at sekretet ved livmoderhalsen bliver uigennemtrængeligt for sædceller. Den teoretiske effektivitet er over 99 procent.

(sakset fra sexogsamfund.dk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge rådede også mig til at "få" spiral, men har selv afvist det, da jeg fik af vide at min mens bliver kraftigere og jeg kæmper i forvejen med en meget kraftig mens de første 2-3 dage, så jeg springer over spiralen :)

Hormonspiral kommer ikke på tale, da jeg i forvejen har fået rigeligt med hormon i kroppen grundet barnløshedsbehandling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, med p-piller bliver ægget ikke befrugtet.....

Hvordan virker p-piller?

P-piller virker ved, at ægløsning hindres, og ved, at sekretet ved livmoderhalsen bliver uigennemtrængeligt for sædceller. Den teoretiske effektivitet er over 99 procent.

(sakset fra sexogsamfund.dk)

Ok :) Tak. Troede det var lidt det samme, eftersom at jeg kender flere incl. mig selv som har ÆL selvom vi får P-piller. Tak for forklaringen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Med projekt kærlighedsbarn til November :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER