Mor til de skønne

-

14 indlæg i dette emne

Smid pillerne vi går i sammen samtidig ... :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

åhhh søde, jeg kender det godt, og ved bare, at der kommer til at gå mindst 3 år endnu... hmmm sådan er det bare for mig, måske jeg allerede nu skal starte min barnedåbsplanlægning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh søde, jeg kender det godt, og ved bare, at der kommer til at gå mindst 3 år endnu... hmmm sådan er det bare for mig, måske jeg allerede nu skal starte min barnedåbsplanlægning...

Man kan aldrig være i for god tid ;) Ved godt, at jeg ikke kan tillade mig at pive, men skulle bare lige ud med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan aldrig være i for god tid ;) Ved godt, at jeg ikke kan tillade mig at pive, men skulle bare lige ud med det :D

synes nu ikke du piver, og det er jo helt okay at blive skruk igen. Så må du bare i gang med overtalelsen af manden, men synes godt, at du kan vente et års tid endnu, for så passer det med at vores børn bliver ca jævnaldrende og kan lege sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn dukker kun op i forbindelse med facebook..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn dukker kun op i forbindelse med facebook..

okay, det kender jeg godt, men hvad har det at gøre med, at ville lave en barnedåbstråd eller evt graviditetstråd???? :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 13/5/2011 at 8:47 PM, Vanni said:

synes nu ikke du piver, og det er jo helt okay at blive skruk igen. Så må du bare i gang med overtalelsen af manden, men synes godt, at du kan vente et års tid endnu, for så passer det med at vores børn bliver ca jævnaldrende og kan lege sammen :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvert fald, at jeg ikke får ham overtalt til at starte op i nærmeste fremtid <_< Men når jeg tænker praktisk på det, så kan jeg godt se at jeg skal have fast arbejde først :rolleyes Og så går jeg jo sygemeldt med stress, så det er bare ikke det bedste tidspunkt, men man har jo altid lov til at drømme :D

uha som jeg siger, så skal i vente til om et års tid med at du bliver gravid, for så passer det med, at vores børn bliver jævnalderne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha som jeg siger, så skal i vente til om et års tid med at du bliver gravid, for så passer det med, at vores børn bliver jævnalderne

Der kommer hvert fald til at gå 6 måneder, det er jeg næsten sikker på, og sikkert også lidt længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh kan godt forstå du er skruk :kram2

Håber snart timingen passer, så Tildemusen kan blive storesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh kan godt forstå du er skruk :kram2

Håber snart timingen passer, så Tildemusen kan blive storesøster :loveshower

Ja det ville være rigtig skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh....kender det! Og det hjalp slet ikke at ML blev gravid!! :D ;) Vi skal ikke ha flere, men arhhhh hvor hovedet dog kører!! HOLD SÅ OP!! :D

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER