mille1981

Konfirmationsgave

28 indlæg i dette emne

Jeg synes også 5.000 kr er helt vildt- men det er jo bare min mening ;)

Jeg mener, de får jo også en fest til jeg ved ikke hvor mange penge (eller mange gør i hvert fald)

Jeg tænker faktisk ikke, at vores skal have så store gaver, hvis de vil konfirmeres. De kan få en fest og en "mindre" gave- i hvert fald ikke en gave til 5.000 kr.

Det kan godt være jeg lyder som en sur gammel dame, men er der nogen der vil forklare mig, hvorfor de skal have SÅ store gaver til deres konfirmation/ungdomsfest whatever? Vælger man ikke at blive konfirmeret pga. at man bekræfter sin tro på gud? Eller er det i virkeligheden for at få en masse gaver? Undskyld sidespringet- Jeg synes bare de konfirmationer nogle gange bliver kørt helt ud af proportioner- her tænker jeg også på de, der ofrer jeg ved ikke hvor mange penge på limosiner, hestevogn osv :blink Jeg synes bare det er vildt ;)

Men hvad der er passende? Hmmm. Umiddelbart ville jeg synes, at hvis de fik festen, var en gave på omkring de 1.000 kr passende :)

Meget enig her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vores 4 børn vil alle få en gave til 5000 kr når den tid kommer, syns denne dag er noget særlig og derfor vil vi gerne give for meget mere i gave end ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores 4 børn vil alle få en gave til 5000 kr når den tid kommer, syns denne dag er noget særlig og derfor vil vi gerne give for meget mere i gave end ellers.

Kun mig som får fødselsdagsgaver i det prisniveau?

Lige fyldt 21 og har b.la. fået en cykel efter eget valg og mangler at få noget mere og tror det er et OBH massagesæde som jeg ved normalprisen er 1800 kr. på.

Af min far det hele (Er så også enebarn og har ingen mor, men alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER