Nitzen1987

Hvor mange af jer tester for ÆL?

13 indlæg i dette emne

???

Jeg har ikke gjort det, men overvejer at begynde at gøre det.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det og var glad for at jeg kunne følge med. Mine ÆL-tests blev fint positive når der var en ÆL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en fertilitetsmonitor fra CLear Blue. Den er lidt pebret i prisen, men måler stigningen af 3 forskellige hormoner i kroppen (jeg mener det er 3 ;) ) og kan rimelig præcis sige hvornår der er ÆL. Jeg fandt den "billigt" på ebay, og jeg gav 600 kr for den. Stavene dertil kan os findes til okay penge på ebay. Jeg fortryder absolut ik mit køb, og elsker at jeg kan følge med i min cyklus. Tror jeg ville ha brugt lige så mange penge på almindelige ÆL tests hvis jeg havde valgt at bruge dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør - men havde kun tænkt mig at gøre det i denne her ene cyklus for at finde ud af hvor min ægløsning ligger. Men ja, man ved jo aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede, da vi forsøgte at få Isabella, og det virkede :) Nåede kun at teste i én cyklus hvor den var positiv- så var den der :)

Jeg har faktisk testet for ÆL for ikke så længe siden- men det var fordi jeg troede jeg IKKE havde ÆL. Den blev heller aldrig positiv- men det var der jo så en forklaring på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teg testede dengang med nadja.. og jeg testede som en gal uden at få en positiv test så droppede det igen og samme måned blev hun til...

Denne gang tror jeg nu alligevel gerne jeg vil teste bare her første måned bare for at se om jeg kan få en positiv og hvornår i min cyklus det ligger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det nu for vi har prøvet i 5 mdr uden at der blev noget bid.. igår stod jeg med en positiv test så jeg føler faktisk nu at man altså skal sexe før at se om det virker ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester ikke, for jeg mærker 100% tydeligt, at nu er det nu.... Det niver og murrer og stikker i den ene eller den anden side (hver anden måned i begge sider - jep - jeg multi-løsner :rolleyes ), så jeg er slet ikke i tvivl...

Men første gang vi skulle prøve, havde jeg lige smidt p-pillerne efter godt og vel 12-15 år, så der kunne jeg ikke mærke noget som helst. Jeg tror stadig, at jeg havde mange hormoner i kroppen. Det er først de sidste par år, jeg har fået en rigtig god føling med kroppens processer!

Hormoner er noget L*** :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver at bruge dem efter råd fra gyn, men bliver så trist og frustreret af dem, at jeg overvejer at stoppe.

Har en meget lang cyklus, så det er dyrt i længden at teste hver dag. Og samtidig har jeg meget svært ved at se om den er positiv eller tæt på positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg gør ikke - jeg gider ikke, for det gir alt for meget fokus på det og man kommer let til at købe sig fattig i det.

jeg tror kun jeg har prøvet to gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også i starten, men "opgave" det :D Men jeg kunne så også TYDELIG mærke ÆL, så havde egentligt ikke brug for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet det, men da jeg vist pt. ikke har ÆL, så har jeg droppet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde sidst, men vil ikke gøre det denne gang. Efter at jeg har været p-pille fri i 2½ år kan jeg mærke når jeg har ÆL så det er slet ikke nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER