Ancher

Ny i gruppen

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er 33 mor til to dejlige piger på 2 og 4 og gift med en dejlig mand på fjerde år.

2011 har været noget turbulent indtil nu....

Med til min historie hører at jeg har pco og at jeg i sommer fik af vide, i forbindelse med en indlæggelse pga. smerter i underlivet, at det ikke var sikkert jeg kunne blive gravid og at det kunne tage lang tid at opnå mit ønske.

Manden og jeg besluttede at få fjernet spiralen i december og projekt baby gik i gang.

I Januar havde jeg en SA. Jeg var ca 6 uger henne, men det har jeg prøvet engang før og der endte med at jeg blev gravid med vores anden datter kort tid efter, så jeg var ked af det men fortrøstningsfuld.

I marts havde jeg en SA igen. Der startede jeg med at pletbløde fra uge 4 og i uge 7 startede SA'en, på det tidspunkt havde lægen konstateret at der ikke var tegn på graviditet og mit hcg niveau i blodet bar lavt.

Nu er det lykkes at blive gravid igen og i skrivende stund har jeg rundet uge 7+2 uden pletblødninger eller andre tegn på der skulle være noget galt, meeen frygten for igen at skulle miste sidder i brystet.

Frygten er ikke til at slippe af med, den følger mig hele dagen og mine tanker kredser konstant mellem håb og frygt.

Jeg ringede til min læge for 2 uger siden og fortalte jeg var gravid og at jeg var nervøs for at abortere igen. Han sagde der var ikke noget jeg kunne gøre, hvilket han har ret i, og at jeg skal ringe igen, når jeg er i uge 8.

Indtil da må jeg nøjes med at drive min mand til vanvid med alle mine forvirrede tanker og mine humør svingninger.

Lykkes det denne gang at det bliver til en baby, vil jeg have termin d. 23. december.

Håber at kunne følges med jer.

Knus Tanja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tanja

Stort tillykke med graviditeten - og velkommen til december terminsgruppen! :loveshower

Sikke en omgang I har været igennem... Jeg håber virkelig for jer at 3. gang er lykkens gang! :kram2

:goodluck og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med den lille spire :goodluck .

Kan godt forstå, at du er nervøs ovenpå den omgang I har været igennem - du kan altid læsse af på os herinde, hvis du har behov for det :)

Knus fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke. Håber alt går som det skal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og rigtig meget held og lykke! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind, og :goodluck

For os var det også 3. gang, der var lykkens gang, så kan sagtens følge dine tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Det er lidt hård følelsesmæssigt i øjeblikket.

Vi håber virkelig på at talesproget; "Tredje gang er lykkens gang" at den holder. :rolleyes

Indtil videre tyder alt på at jeg er gravid og at det forløber normalt. Glæder mig til at skulle til læge i næste uge og måske blive lidt klogere.

Hilsen Tanja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten :hurra

Håber det lykkedes for jer denne gang, efter alt det i har været igennem.

-Og velkommen til december gruppen. :rolleyes

Mange hilsner Stephanie :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER