babynr3

Har det forfærdeligt...

5 indlæg i dette emne

Ja har det virkelig forfærdeligt i øjeblikket -_-

Hormonerne kører rundt i kroppen og har lyst til at græde konstant, det går virkelig ud over familien, for det meste er jeg bare sur og bliver det over ingen ting, jeg kan ikke holde det ud og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. :boo

Andre der har det på sammen måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhhhhh det er vist mit humør du taler om, jeg er bare så skide træt af det.

Det er ikke til at holde ud sommetider har jeg lyst til at grave mig ned intil jeg har født.

Men jeg har desværre også kvalme konstant og som idag hjælper det ikke andet end ligge på sofaen for hver gang jeg bevæger mig er jeg ved at kaste op

Men jeg håber virkelig du meget snart kommer i bedre humør mange kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk også lige haft en periode, hvor jeg har været rigtig trist uden at kunne forklare hvorfor.

Min kæreste spurgte hele tiden, hvad der var galt. Men jeg kunne simpelthen ikke svare.

Så jeg kender det godt. Det går over igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh dejligt at høre jeg ikke er den eneste, for det er virkelig øv at have det sådan her :(

Synes jeg er efter både mand og børn hele tiden...

Men håber snart det vender for vi rejser til Gran canaria på onsdag og ville nødig ødelægge ferien for de andre...

Tak for jeres kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også melde mig ind i klubben her. Jeg har også nogen dage hvor jeg bare ikke kan forklare hvorfor jeg er trist, sur eller irriteret. Nogen dage kan det også vende fra time til time, så jeg er rigtig glad det ene øjeblik og så bare irriteret/trist det næste.

Jeg prøver virkelig at lade være men det er godt nok svært engang imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER