fynboen

endnu en pencilin kur...

9 indlæg i dette emne

Ja, så kom man på endnu en pencilin kur... var til udredning med hensyn til jeg har haft blærebetændelse 4 gange i år... :(

MEN nej, det var ikke blærebetændelse den her gang... :) nej nej, har da lige fået bakterier i livmoderen... FORHELVEDE DA...

Hvor uheldig har man lige lov til at være.. <_<

Er sku godt nok træt af det nu...

Så jeg må ikke blive gravid i den her syklus, for må ikke blive gravid når jeg er på de piller... ØVØV..

Så vi venter lige til næste cyklus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder rigtig træls :kram

Ja det er det også... er godt nok træt af det... kan jo ikke blive ved med at tage piller...synes jeg tager rigeligt i forvejen, så gider ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg ikke lige høre hvordan det føles? Jeg var ved lægen da jeg er sikker på at jeg har blærebetændelse, men testen var ren og lægen sender urin testen ind for nærmere analyse. Men jeg fik forebyggende Sulfa og det hjælper bare slet ikke og det plejer det når jeg har blærebetændelse.

Så jeg tænker også bakterier i stedet. Hvordan føles det du har? og god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg ikke lige høre hvordan det føles? Jeg var ved lægen da jeg er sikker på at jeg har blærebetændelse, men testen var ren og lægen sender urin testen ind for nærmere analyse. Men jeg fik forebyggende Sulfa og det hjælper bare slet ikke og det plejer det når jeg har blærebetændelse.

Så jeg tænker også bakterier i stedet. Hvordan føles det du har? og god bedring!

Jo det kan du tro du må... det jager i mit underliv nogen gange... det gør så ondt at jeg dårlig nok kan stå eller sidder... :(

Men det er kommet efter jeg har været gravid og min læge mener det er komemt efter jeg har fået en udskrabning...

Men da hun lavede en GU mærkede hun oppe i min livmoder og da hun så lige vrikkede lige lidt med fingerne stak det bare i hele underlivet... AV AV... så sådan føles det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det kan du tro du må... det jager i mit underliv nogen gange... det gør så ondt at jeg dårlig nok kan stå eller sidder... :(

Men det er kommet efter jeg har været gravid og min læge mener det er komemt efter jeg har fået en udskrabning...

Men da hun lavede en GU mærkede hun oppe i min livmoder og da hun så lige vrikkede lige lidt med fingerne stak det bare i hele underlivet... AV AV... så sådan føles det...

Tak for svaret. Av det lyder voldsomt. Jeg har også af og til kramper i livmoderen og det er sikkert også pga. alle de udskrabninger jeg har fået (pga. MA)

men det er nok ikke det samme. Det jeg har svier og føles som glas der er itu. AV!

God bedring. Er ked af at høre du skulle have en udskrabning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret. Av det lyder voldsomt. Jeg har også af og til kramper i livmoderen og det er sikkert også pga. alle de udskrabninger jeg har fået (pga. MA)

men det er nok ikke det samme. Det jeg har svier og føles som glas der er itu. AV!

God bedring. Er ked af at høre du skulle have en udskrabning :kram2

mit kan også føles som glas der er itu... så det er svært og sige om det er det samme...

Tak, men der var ikke noget foster, så det har ikke været så "hårdt" for os, som hvis der havde været liv...

tak, du må også have god bedring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit kan også føles som glas der er itu... så det er svært og sige om det er det samme...

Tak, men der var ikke noget foster, så det har ikke været så "hårdt" for os, som hvis der havde været liv...

tak, du må også have god bedring..

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig smukke... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER