11 indlæg i dette emne

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil lige sende dig et kæmpe :kram jeg ved hvordan det er, jeg bor i Høje Gladsaxe, hvor der også har været skuddramaer og fundet ladte pistoler, politi der kører rundt med skudsikre veste, afbrændte biler og campingvogne og en bande der gør sig selv opmærksom ved at grafitti deres navn HGB ( Høje Gladsaxe Brother) behøver jeg at sige at jeg er utryg ved at bo her.

en morgen stod der politi med skudsikre veste ved ungernes inst. Fuck hvor blev jeg bleg, men de sad dog bare og snakkede og kørte videre kort tid efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil lige sende dig et kæmpe :kram jeg ved hvordan det er, jeg bor i Høje Gladsaxe, hvor der også har været skuddramaer og fundet ladte pistoler, politi der kører rundt med skudsikre veste, afbrændte biler og campingvogne og en bande der gør sig selv opmærksom ved at grafitti deres navn HGB ( Høje Gladsaxe Brother) behøver jeg at sige at jeg er utryg ved at bo her.

en morgen stod der politi med skudsikre veste ved ungernes inst. Fuck hvor blev jeg bleg, men de sad dog bare og snakkede og kørte videre kort tid efter.

Man burde bare ikke gå og være så utryg :( Puh lyder godt nok ikke til, at være i rart område du bor i :o Et kæmpe kram tilbage til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have det på præcis samme måde som du :kram2

Kan SAGTENS følge dig- Isabella var også blevet hjemme hos moar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 4/5/2011 at 0:22 PM, MissingLink said:

Jeg ville have det på præcis samme måde som du :kram2

K :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er at være pylremor - så burde jeg spærres inde, for jeg var flyttet omgående.....

Jeg tør ikke engang aflevere Emilie til gæstedagplejemor fordi hun aldrig har været der.... :D Hehe! :D

Har hørt at de har nogle rigtig dejlige lejligheder i Give.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 4/5/2011 at 0:37 PM, Mettemor said:

Hvis det er at være pylremor - så burde jeg spærres inde, for jeg var flyttet omgående.....

Jeg tør ikke engang aflevere Emilie til gæstedagplejemor fordi hun aldrig har været der.... :D Hehe! :D

Har hørt at de har nogle rigtig dejlige lejligheder i Give.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Ingen af os er glade for, at hun går i legestue i Vollsmose! Men lige den park har nu altid været rolig nok, men måske det hele tiden bare har været et spørgsmål om tid, før det skulle brede sig. Eller måske jeg bare slet ikke er tollerent!

Tilde har kun været i gæstedagpleje én gang og kunne kun afleverer hende, fordi jeg vidste hvem det var hos og at Tilde meget ofte ser hende i det daglige. De er rigtig gode til, at mødes på legepladser o.s.v så Tilde kender heldigvis de fleste ;) Men der er et par stykker hun ALDRIG vil blive afleveret hos...

Men man vil jo bare sine børn det bedste :D

Nu vil vi ikke bo i lejlighed - næste gang vi flytter skal det være i hus :D

Så der dejlige huse i Holbæk ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så der dejlige huse i Holbæk ;) :lol

Jeg har faktisk familie i Holbæk og er kommet der rigtig meget :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg pludselig mindre lyst til at flytte til Hvidovre :boo Er SÅ bange for, at se mine børn vokse op i al den vold. Mine stakkels uskyldige små :bye

Kan SAGTENS forstå dig og havde sikkert også beholdt mine døtre hjemme :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER