Guest Britta H

Kan man godt?

4 indlæg i dette emne

Jeg er gravid i uge 24 og er deltidssygemeldt pga bækkensmerter. Jeg har 3 uger tilbage på arbejde så er jeg arbejdsløs. Mit spørgsmål går på om jeg med så kort tid igen kan ringe til min læge og bede om en fuldtidssygemelding. Jeg får smerter når jeg sidder på arbejde der strækker sig helt op i ryggen og min kvalme er desværre kommet igen og jeg er startet på med akupunkturbehandling igen.

Hvad ville I gøre? Sluge smerten de sidste 3 uger og prøve at komme igennem med så få sygedage som muligt eller prøve at blive sygemeldt fuld tid den sidste tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke er til at holde ud syntes jeg du skal snakke med lægen h*n kan bedst råde dig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal sygemelde dig hvis du virkelig har ondt...det er jo din krop der prøver at fortælle dig du skal slappe af. Lyt til dens signaler! Det er rigtig vigtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal sygemelde dig hvis du virkelig har ondt...det er jo din krop der prøver at fortælle dig du skal slappe af. Lyt til dens signaler! Det er rigtig vigtigt!

Helt enig.

helt klart en sygemælding især hvis du alligevel er sagt op/arbejdsløs om et par uger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER