dhg

Hvad skal i have til aften ?

10,454 indlæg i dette emne

Aner ikke hvad vi skal have.. Men vi har noget rest kylling i køleskabet, mon ikke det bliver noget med det ;)

Det blev så til durum i stedet for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Squashgetti og quornsauce, mmmmmmh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Aner det ikke.. Skal spise ved svigerforældrene, da jeg først har fri om en time

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad pandekager med gnavegrønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan laver du dem? :)

Tager kyllingestykker, ofte fileter jeg bare skær i passende stykker

Vender dem i æg

Og så i en blanding af rasp, sesamfrø, karry, salt og peber (sesamfrø kan sagtens udelades :) )

Og så bruner jeg dem på panden i en gang olie :)

De kan fryses så der er nem mad en dag, hvis man laver en større portion ;)

Synes de er så meget bedre end de fabriksfremstillede blendede kyllingestykker man kan købe (så en dag i Jamie oliver hvordan der laves kyllingenuggets og har ikke rørt dem siden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sildemad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tortilla med oksekød og grønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sildemad :P

Nu er det på ingen måde fordi der er noget galt med at spise sildemadder til aftensmad, eller andre madder for den sags skyld :P

Men blev bare nysgerrig på hvordan det kan være du så ofte spiser "kold mad" til aften... Får du varm mad på skolen til frokost?

Eller er du bare ikke vild med varm mad?

Undskylder hvis det er et dumt spørgsmål :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik hjemmelavet pizza. Asger fik en rest af boller i karry men han var vild med pizzaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså kan lave dem med knust cornflakes :) Skær kyllingen i mindre stykker, vend stykkerne i æg og derefter i knus cornflakes og så enten på panden eller i ovnen :)

TIllod mig lige at svare ;) Det kan jo sagtens være at du laver dem anderledes Mannie :)

Vi laver dem med knuste flæskesvær ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået vores første måltidskasse fra Aarstiderne og har fået fiskefrikadeller, kogte nye kartofler, stegte grøntsager og karrycreme. Det var en god debut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså kan lave dem med knust cornflakes :) Skær kyllingen i mindre stykker, vend stykkerne i æg og derefter i knus cornflakes og så enten på panden eller i ovnen :)

TIllod mig lige at svare ;) Det kan jo sagtens være at du laver dem anderledes Mannie :)

 

Tak for dit bud også :)

 

 

Tager kyllingestykker, ofte fileter jeg bare skær i passende stykker

Vender dem i æg

Og så i en blanding af rasp, sesamfrø, karry, salt og peber (sesamfrø kan sagtens udelades :) )

Og så bruner jeg dem på panden i en gang olie :)

De kan fryses så der er nem mad en dag, hvis man laver en større portion ;)

Synes de er så meget bedre end de fabriksfremstillede blendede kyllingestykker man kan købe (så en dag i Jamie oliver hvordan der laves kyllingenuggets og har ikke rørt dem siden)

 

 

Uhm det lyder godt :)

 

Åh nej ved ikke om jeg vil vide, hvordan de bliver lavet :unsure Jeg er altså ret vild med dem fra Mac Donald's :D

 

 

Vi laver dem med knuste flæskesvær ;)

 

Årh det lyder godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået vores første måltidskasse fra Aarstiderne og har fået fiskefrikadeller, kogte nye kartofler, stegte grøntsager og karrycreme. Det var en god debut!

 

Åh jeg ville SÅ gerne have måltidskasse fra Aarstiderne. Min veninde får dem også, og jeg synes det giver så god mening at slippe for at skulle lave madplan, handle (og spontanhandle :rolleyes) og så det der med at man undgår madspild, fordi der er lige præcis de ingredienser, man skal bruge :super

 

Herhjemme har jeg desværre bare en ret så kræsen mand <_< Så derfor kan det desværre ikke betale sig for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kalkungryde med ris og grønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver dem med knuste flæskesvær ;)

Det er jo også LCHF style ;)

Jeg har det bare rigtig svært med flæskesvær ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også LCHF style ;)

Jeg har det bare rigtig svært med flæskesvær ;)

Sesamfrø, evt blendede er rigtig godt!

I aften skal vi have krebinetter paneret i æg og sesam + kartofler og endnu ubestemt grønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at vi skal hahotdogs idag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiskefilet med kartofler og persillesauce + noget gulerod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sesamfrø, evt blendede er rigtig godt!

I aften skal vi have krebinetter paneret i æg og sesam + kartofler og endnu ubestemt grønt.

Tak har faktisk ledt efter en erstatning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lave noget med hakket oksekød, friske tomater, fløde, kartofler i skiver, ost, squash og sådan i et fad og så ind i ovnen... Har ikke helt styr på det endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Uhm det lyder godt :)

 

Åh nej ved ikke om jeg vil vide, hvordan de bliver lavet :unsure Jeg er altså ret vild med dem fra Mac Donald's :D

 

Så skal jeg nok la vær med at fortælle det :p men det er ikke for sarte maver hvertfald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasagne med masser af gulerod og squash ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det på ingen måde fordi der er noget galt med at spise sildemadder til aftensmad, eller andre madder for den sags skyld :P

Men blev bare nysgerrig på hvordan det kan være du så ofte spiser "kold mad" til aften... Får du varm mad på skolen til frokost?

Eller er du bare ikke vild med varm mad?

Undskylder hvis det er et dumt spørgsmål :p

Haha jamen man må altid gerne spørge ;) Jeg er en dør til mad, og L har en fast kost som jeg på ingen måder vil spise. Så skal selv sørge for aftensmad, og da jeg er kronisk træt hele tiden, så er kold mad nemmest :P Varm mad er ikke et must for mig. Bare jeg er mæt ;) I dag har jeg fået risengrød, så det er trods alt varmt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jamen man må altid gerne spørge ;) Jeg er en dør til mad, og L har en fast kost som jeg på ingen måder vil spise. Så skal selv sørge for aftensmad, og da jeg er kronisk træt hele tiden, så er kold mad nemmest :P Varm mad er ikke et must for mig. Bare jeg er mæt ;) I dag har jeg fået risengrød, så det er trods alt varmt :D

Ahhh..... Så fik jeg min nysgerrighed stillet :P

Det er nu altså også toplækkert med en god mellemmad, og dejlig nemt! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.