Gantzel21

Frustration

8 indlæg i dette emne

Nu har jeg for 2. gang haft en cyklus på 49 dage :gal Og de andre måneder ligger mellem 32 og 46.

Nu starter jeg så en ny cyklus, men hvornår kan jeg regne med at ÆL kommer - HVIS den kommer?

Min gyn siger at jeg ikke har PCO, men hvorfor er den så så lang og uregelmæssig - hvis vi ser bort fra vægten?

ARGH :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg vil mene du har haft ÆL ca 12-14 dage før mens begynder, hvis du jo har ÆL. Jeg har også lange cykluser, og ved scanningerne kan man se, at det er ca. 14 dage før jeg har ÆL, inden jeg begynder at bløde. Du er ikke blevet scannet, selvom du har været ved gynokolog?

Ellers må du jo i gang med at teste, selvom det kan blive noget af en udgift når længden på dine cykluser variere så meget.

Håber du får en en afklaring og at du snart får en spire i maven

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst på en anden babyside, at man ikke regner med at have ÆL, hvis ens cyklus har en varighed på mere end 36 dage :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke beregne dig til noget og ej heller spørge andre. Det eneste du kan gøre for at få svar er ved at ægløsteste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst på en anden babyside, at man ikke regner med at have ÆL, hvis ens cyklus har en varighed på mere end 36 dage :unsure

Du godeste, det håber jeg da virkelig ikke! :o Piv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke beregne dig til noget og ej heller spørge andre. Det eneste du kan gøre for at få svar er ved at ægløsteste

Jeg var nu godt klar over, at jeg ikke kunne få et direkte svar :) Det var mere tænkt som en guideline til brug af ÆL-teste.

Har hverken lyst eller råd til at teste hver dag fra nu og så 49 dage frem, o så tænkte jeg bare om man kunne få et ca. tidspunkt i cycklussen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du godeste, det håber jeg da virkelig ikke! :o Piv :(

Nej det håber jeg heller ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst på en anden babyside, at man ikke regner med at have ÆL, hvis ens cyklus har en varighed på mere end 36 dage :unsure

det er ikk helt sandt.. jeg ku da blive gravid trods cyklusser på 38-41 dage.

ellers er jeg enig med morpige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER