Caramia

Jeg skal til terminsscanning!

15 indlæg i dette emne

Da familien kom hjem igår fra en lille påskeferie på Bornholm, lå der et brev fra Hvidovre Hospital til mig :)

Først og fremmest er jeg blevet godkendt til at føde på Hvidovre ligesom sidst, hvilket jeg er rigtig glad for :)

Der ud over havde min læge opfordret dem til at indkalde mig til en terminsscanning på tirdag, da jeg har haft uregelmæssige cykluser på alt mellem 22 og 36 dage. Det troede jeg dog ikke var grund nok til at få en tidlig scanning og jeg fortalte da også min læge at jeg tog ægløsningstests og at den blev positiv den 10. marts... men det har åbentbart ikke været nok til at overbevise hende.

Alt taget i betragtning, så glæder jeg mig bare til forhåbentligt at se hjerteblink og få en terminsdato, der dog bør være den samme som den jeg selv har regnet ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ai hvor er det HERLIGT! :D :loveshower: Husk at smide billederne af blyb herind <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok Mette ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du så fra Sverige til Hvidovre, når du går i fødsel? Og hvor langt er der?

Bare nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal du så fra Sverige til Hvidovre, når du går i fødsel? Og hvor langt er der?

Bare nysgerrig :)

Jep, vi kører fra Sverige til Hvidovre når jeg skal føde - ligesom sidst. Det fungerede rigtig fint og der var kun 10 min. længere end til Lund Universitetshospital, hvor jeg ellers ville høre til. :)

Årsagen er at placeringen af Lund Universitetshospital er virkelig dårlig i forhold til Hvidovre der ligger lige ved motorvejen...

Det tager 40 min. at køre til Hvidovre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, vi kører fra Sverige til Hvidovre når jeg skal føde - ligesom sidst. Det fungerede rigtig fint og der var kun 10 min. længere end til Lund Universitetshospital, hvor jeg ellers ville høre til. :)

Årsagen er at placeringen af Lund Universitetshospital er virkelig dårlig i forhold til Hvidovre der ligger lige ved motorvejen...

Det tager 40 min. at køre til Hvidovre...

Okay. Det kan jeg godt forstå. Dejligt at de havde plads til dig så :)

Jeg havde også selv ønsket Hvidovre, men fik ikke lov :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Det kan jeg godt forstå. Dejligt at de havde plads til dig så :)

Jeg havde også selv ønsket Hvidovre, men fik ikke lov :(

Det er jeg da ked af at høre... Så må der være mange fødsler derude samtidig med din. Ellers kan jeg da ikke finde en fornuftig årsag til at de skulle afvise dig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da dejligt med en ekstra scanning, og tillykke med sygehus-accepten :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg da ked af at høre... Så må der være mange fødsler derude samtidig med din. Ellers kan jeg da ikke finde en fornuftig årsag til at de skulle afvise dig :(

Jeg fik et brev om at de ikke havde plads. Men jeg hører heller ikke til på Hvidovre. Da jeg bor på Frederiksberg, så hører jeg til på Rigshospitalet.

Jeg kom på venteliste til Hvidovre, men da jeg er startet til jordemoder på Rigshospitalet vil jeg ikke skifte nu.

Så det går nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været afsted! Det var en dejlig oplevelse :loveshower

Hun fandt både foster og hjerteblink med det samme - sikke en lettelse :wub

Min termin mente hun var 30. november, men det kunne der sagtens blive rykket rundt på til nakkefoldsscanningen sagde hun...

Her er et billede af vores lille vidunder nr. 2, der forøvrigt måler ca. 2 cm nu :)

6qcuxc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!! Fik helt flash back og kuldegysninger!! :D Ihhhh hvor er den fin!!! :loveshower: Hehe....hele 2 cm!! ;) Fantastisk vingummibamse :)

Hvad er der med de efterårsbørn?! ;)

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!! Fik helt flash back og kuldegysninger!! :D Ihhhh hvor er den fin!!! :loveshower: Hehe....hele 2 cm!! ;) Fantastisk vingummibamse :)

Hvad er der med de efterårsbørn?! ;)

Kram

Du er ikke den eneste der får flash back Mette ;)

Og ja der er bare noget med de efterårsbørn... (jeg er forresten selv efterårsbarn :D ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du har været til scanning.. :) tillykke med den lille vingummi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du har været til scanning.. :) tillykke med den lille vingummi ;)

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER