Nitzen1987

Beautiful People

21 indlæg i dette emne

Link

Er du enig i deres placeringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Linket virker ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linket virker ikke?

Hmm... det var da underligt det virker fint hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ved man jo ikke hvem der var til afstemning udover dem der er valgt, men syntes det er en sløv top 10 af herrene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for dét, at Prince Charles har fået en 10. plads over de smukkeste royale mænd?? :blink :blink

Generelt er mændenes side lidt sløj synes jeg, undtagen lige Carl Philip :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for dét, at Prince Charles har fået en 10. plads over de smukkeste royale mænd?? :blink :blink

Det var også ham jeg var mest overrasket over at se på den liste...

Og så forstår jeg ikke hvorfor Harry er foran William :unsure der er jeg i hvert fald ikke enig.... Hvorfor er sådan en som Sveriges Prins Daniel ikke på listen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også ham jeg var mest overrasket over at se på den liste...

Og så forstår jeg ikke hvorfor Harry er foran William :unsure der er jeg i hvert fald ikke enig.... Hvorfor er sådan en som Sveriges Prins Daniel ikke på listen?

Jeg må indrømme, at jeg ikke lige har tjekket de royale prinser så grundigt ud :D

Men jo, i min verden er William da også klart før Harry- men måske er det fordi Harry stadig ikke er afsat :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, enig i at herrelisten er noget sløj. :blink:

Jeg ville også gerne flytte lidt rundt i damelisten... Ville måske flytte Diana højere op på listen, og så ville jeg smutte Mary og Madeleine op på den anden side af Charlotte og Gayatri. Og så synes jeg at vores Alexandra er flottere end Masako (men ok, Alex er ikke kongelig længere, I know...).

Jeg tænker også at vores Marie ærlig talt er kønnere end i hvert fald Margareth og Masako. Synes faktisk at hun ligner Kate Middleton lidt, så på en måde skulle hun vel derop på listen IMO, men ok, det ville også være en "kedelig" top 10, hvis de blev for ens...

Hmm, den er svær. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er heller ikke det bedste billede de har fundet af Mary... og synes også at Marie er væsentlig kønnere end flere af dem der figurerer på listen... Synes faktisk at begge de danske prinsesser er kønnere end Kate Middleton...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prins charles som nr. 10 :blink

ja ja vi kan jo ikke alle have samme smag :D men han er nok en af de grimmeste der er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser først nu, at der også er en top10 over grimme royale!

Jeg synes faktisk at prinsesse Beatrice er køn. Speciel, men køn :)

Og så synes jeg forresten at nogle af billederne er unfair... Ok, Camilla PB bliver nok aldrig skønhedsdronning men der er da billeder af hende, hvor hun er betydeigt flottere end med det der vindblæste hår.

Hende der prinsesse Anne havde jeg tilgengæld helt ærligt MEGET svært ved at finde gode billeder af, så måske skulle hun længere op på listen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser først nu, at der også er en top10 over grimme royale!

Jeg synes faktisk at prinsesse Beatrice er køn. Speciel, men køn :)

Og så synes jeg forresten at nogle af billederne er unfair... Ok, Camilla PB bliver nok aldrig skønhedsdronning men der er da billeder af hende, hvor hun er betydeigt flottere end med det der vindblæste hår.

Hende der prinsesse Anne havde jeg tilgengæld helt ærligt MEGET svært ved at finde gode billeder af, så måske skulle hun længere op på listen :P

De kunne godt placere danske prinsesse Elisabeth på den liste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er heller ikke det bedste billede de har fundet af Mary... og synes også at Marie er væsentlig kønnere end flere af dem der figurerer på listen... Synes faktisk at begge de danske prinsesser er kønnere end Kate Middleton...

Den synes jeg er svær... Fordi jeg synes at Marie er KØNNEST hvis jeg KUN kigger udseende. Men jeg synes bare at hun udstråler sådan en sur vibe... Der virker Kate sødere... Og Mary klart sødest. Og omvendt synes jeg nok strengt taget at Mary er mindst køn af de tre. Men jeg tænker på Mary som den flotteste, fordi hun virker som den mest oprigtige... Agtigt... Hmm, giver det mening? :blink:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kunne godt placere danske prinsesse Elisabeth på den liste :)

Hehe, ja det kunne de faktisk godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den synes jeg er svær... Fordi jeg synes at Marie er KØNNEST hvis jeg KUN kigger udseende. Men jeg synes bare at hun udstråler sådan en sur vibe... Der virker Kate sødere... Og Mary klart sødest. Og omvendt synes jeg nok strengt taget at Mary er mindst køn af de tre. Men jeg tænker på Mary som den flotteste, fordi hun virker som den mest oprigtige... Agtigt... Hmm, giver det mening? :blink:

:lolhit Sur Vibe? :lolhit

Kanon sætning. Sur vibe- den har jeg aldrig hørt før :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Sur Vibe? :lolhit

Kanon sætning. Sur vibe- den har jeg aldrig hørt før :lol

Hehe, jeg overvejede faktisk selv, hvordan den mon ville blive forstået... Min tanke var egentlig bare en engelsk "vibe" (feeling), men en sådan en lille sur oppustet fugl er egentlig en sjovere tanke :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at vores Marie mangler på listen.

Jeg er en af dem, der synes, at Harry skal være placeret foran William. Jeg synes, han er supercharmerende med sit flotte røde hår (hvis man altså er til rødt hår, og det kan jeg godt lide :smilie_oster03: )Efterhånden som de to drenge er blevet ældre, synes jeg, Harry har overhalet William.

Ellers er mandelisten godt nok temmelig sløv! Vores Joachim mener jeg godt kan konkurrere med både Albert fra Monaco og prins Charles, når nu det skal være. Eller for den sags skyld ham fra Luxemburg.... Men jeg tror ikke helt, der er så mange attraktive mænd i kongehusene. Jeg kan ikke en gang komme i tanke om nogle, jeg synes, mangler på den mandeliste. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvordan Kate Middleton kan ligge før både Mary, Madelaine og Diana?! :blink

Jeg mangler også Marie... Hun er kedelig, ja, men man kan ikke tage fra hende, at hun er køn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at "vores" Marie er ufattelig smuk, så forstår slet ikke hvorfor hun ikke er på listen.. Og hvad med kronprinsesse Victoria af Sverige.. Hun er da også rigtig smuk og virker meget sød og venlig.. :)

Mary er også utrolig smuk, men hun har også hele pakken. Hun er virkelig som født til den rolle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke hvorfor et Kate skal være på listen, hun er jo kun kommende prinsesse, så burde andre fyrstelighede og sådan også være der, og så skal vores Alex da også være derpå, og så synes jeg at listen burde gælde for levende royale og ikke afdøde, for de ville altid være der på og ikke ældes som de andre. Mary synes jeg så også er for langt nede, og nej ikke det bedste billede af hende. Og hvor er Victoria henne, hun er da klart køn også

Heerelisten er jeg også uenig i, Harry efter William, er slet ikke til Harry, og Charles på den - øhm nåh men ok kun omkring 37 % havde stemt på ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg undre mig over, at vores Mary ikke er længere oppe på listen.. Grace Kelly synes jeg jo er klart nr. 1 men Mary burde ligge længere oppe, og så skulle Marie også havde været med. Men Mary, Marie og Kate minder for mig om hinanden. Så måske derfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER