Malene84

Gratis babypakker

7 indlæg i dette emne

I går bestilte jeg BabySams pakke, den hvor man får den der blespand og nogle andre ting. Jeg synes det er SÅ fedt at de findes. Selvfølgelig er det også reklame og mails, men spanden koster 400kr fra ny, så det er da da værd.

Jeg er også medlem af Club Matas hvor man kan få ting til baby, men jeg kan ikke helt få det til at virke.

Jeg har også bestilt Liberos pakke, den får man når der er 2 måneder til termin. Man får en igen når baby er 5 måneder. Og så er man også medlem af deres klub og forum. Der er faktisk nogle interessante artikler og indlæg derinde :)

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også bestilt de tre ting du nævner :)

Jeg har dog endnu ikke fået hentet mit medlemskort til Matas.

Hvad får man egentlig fra dem?

Blespanden med tilbehør har jeg hentet. Der var mange gode ting i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) valgte du så at købe refills til blespanden for 130 kr.?

Mht. Matas så ved jeg det ikke, har som sagt ikke fået det til at virke endnu, jeg kan ikke komme ind på min profil. Men jeg har tænkt mig at gå ned og spørge i butikken og få hjælp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hørte én refil med i pakken. Så jeg har ikke købt nogen selv endnu.

Men gad vide om ikke de kan fås billigere et andet sted?

Jeg må nok også hellere snart komme i Matas og få mit medlemskort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hentet den fra Babysam. Jeg synes det er en ok kasse man får. Jeg valgte at købe refills nu når de var billigere end normalt når man hentede spanden. Jeg ved min veninde køber nogen billigere nogen et sted, jeg kan ikke lige huske hvor. Kan lige prøve at spørge hende.

Jeg har også hentet den fra Matas. Den var ok. Der var nogen enkelte prøver i både til mor og barn og et par bleer. Ikke det store men hyggeligt alligevel :)

Jeg har også meldt mig ind i Libero-klubben, så der dukker et gavekort op på et tidspunkt :) Og hvis det er 2 mdr. inden termin er der jo egentlig ikke så længe til :blink

Jeg ved Pampers også har en pakke i samarbejde med Coop. Der har jeg så ikke meldt mig ind endnu for der skal du være medlem af Coop og det koster vist 200 kr. Det ved jeg ikke lige om kan betale sig, for så tit handler vi ikke i Coop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok :)

Ja det ville være dejligt hvis de der refills kostede mindre generelt. Jeg synes at have læst om én, der har købt alm. poser til den fra et supermarked til 10kr eller noget...men kan ikke huske hvor jeg læste det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist også noget i den retning min veninde gør. Hun siger det er lidt mere besværligt med alm. poser, men i forhold til prisen er det besværet værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER